iemand ervaring met torrents downloaden?

hoi meiden!

ik ben een film aan het het downloaden maar ik heb een probleem… , namelijk: het duurt egt heel lang en dus heb ik wel wat info gezocht van hoe je het sneller maakt enzo en de meeste sites zeiden dat jeook ht best een torrent bestand kan nemen met zoveel mopgelijk seeders en peers. dus dat heb ik gedaan (hij heeft iets van 143 seeders en 726 peers) mar het helpt niet want hij komt niet verder dan 1 kB/sec en dus duurt het nog een jaar ofzo voordat ik hem binnen heb!=(
maar het is ook zo dat het er maar 12 van alle seeders doet en maar 34 van de peers dus ik dacht: dat is vast een probleem met het downloaden

dus weet iemand hoe je de alle seeders en peers aan het werk krijgt???
alvast bedankt kusjes!

ps ik download met bitTorrent en utorrent

Ehm… zei je utorrent dit vanaf het begin of ook nog steeds na een half uurtje ofzo? Kijk er moeten gewoon mensen online zijn… soms heb je mazzel, soms niet en vaak klopt er geen drol van met seeders en peers…- probeer een andere torrent? Ik download alleen muziek maar ook dan heb ik wel eens problemen hoor… Succes! (bij mij werk piratebay altijd perfect, ik weet niet waar je de film vandaan hebt…welke film download je trouwens?) X

Gewoon de pc een nacht aanlaten en hij is klaar.
Zodra er honderd procent is - rechtmuisklik open containing folder.

KLAAR :d

Rechtermuisklik en dan - force start wil ook nog weleens werken btw.

Cavalerie: ik download mn films ook op the pirate bay en ik download letters to juliet…

SUCKERRR: ik mag m geen hele nacht aanlaten dat is juist t probleem dus wil ik hem zo krijgen dat ie snel klaar is (in een uurtje ofzo) maar tog bedankty voor de tip :stuck_out_tongue:

ik gebruik altijd bitcomet en ik heb geleer d-kan ook niet war zijn hoor:$:$- dat je meer seeders moet hebben dan peers :blush:
en bij mij werktbitcomet en dan de site isohunt echt goed

je moet inderdaad meer seeders hebben dan peers. de seeders die ‘voeden’ je download en je peers die kun je zien als mededownloaders. als je dus 100 voeders hebt, maar 200 mededownloaders, dan moet je de voeding die van die 100 voeders komt met z’n 200-en delen. als je 100 voeders hebt en 10 mededownloaders, dan heb je per downloader dus veel meer ‘voeding’ en gaat het dus sneller :slightly_smiling_face:.

dus als ik jou was zou ik een andere download zoeken, eentje met zo veel mogelijk seeders en als het kan ook zo weinig mogelijk peers. en dan zou hij het sneller moeten doen.

een andere zoeken, dit schiet niet op.

In een uurtje wil je hem hebben.

Ha. ha.

^ dat kan toch

Mijn films zijn altijd binnen anderhalf uur klaar hoor, soms binnen 45 minuten. Dus hoezo is dat raar…?

Huh? Ik ben nog geen uur een film aan het downloaden en hij is bijna klaar…
Wat bedoel je?

Kwestie van geluk en zoveel mogelijk seeders en zo min mogelijk leechers

1. Neem Bittorrent.
  2. Kies een download met veel positieve feedback (Ja, altijd naar kijken) en veel seeders en weinig leechers.
  3. En dan, als ie klaar is. Map openen, en virusscan over dat bestandje heen halen!

Je internetverbinding en snelheid van je computer is ook van belang.
Ik heb een snelle computer en snelle internetverbinding, over een bestand met veel seeders doe ik gemiddeld 15 minuten.

Oh, en dat van die steeds minder wordende seeds, dat komt omdat veel mensen hun computer uitzetten of gewoon de download verwijderen als hij klaar is, en dan kan jij hem niet meer van hun downloaden :wink: