iemand ervaring met sustilo?

ik heb al bijna 5 weken geleden een broek bestelt op www.sustilo.nl
die broek zou binnen 3 weken binnen zijn, maar dat was hij niet
dus ik mailen en kwam ik er achter dat je op de site zelf kon zien waar je broek was. de status van mn broek stond echter nog op ‘ready to ship’. volgens sustilo zou de broek na 3 dagen worden verstuurd maar nu is na een week de satus van mn broek nog steeds ‘ready to schip’ en ik ben bang dat m’n broek nu helemaal niet meer binnen komt en ik dus 30 euro heb weggeven aan niks.
heeft iemand hier ervaring met sustilo?

x

Ik zou even bellen als ik jou was :wink:

ja, dacht ik ook al aan!
alleen… ik kan nergens een telefoon nummer vinden op hun site

heey ik heb precies hetzelfde

ik heb al zovaak besteld bij sustilo en elke keer is een week later alles binnen gekomen
of twee weken ligt aan de verzendtijd.

behalve mijn 2 goodiebags die ik 5 weken geleden heb besteld en 3 weken geleden
al binnen zouden gekomen moeten zijn,

ik loop aan een stuk door te mailen enzovoort
en als het goed is word het geregeld…
Bij mij zou Fedex het versturen maar die zijn er nog steeds niet klaar mee
de vorige keren heeft DHL verstuurd die kreeg ik meteen binnen
en 1 keer Fedex en die duurde ook al heel lang.
mn bestelling zou al verzonden zijn enzovoort heel raar.

Maar normaal stuurt Sustilo alles op tijd.

Ja, ik had ook hele goede ervaringen met sustilo, ofnouja ik had er wel eens vakaer iets bestelt dat dan weleens waar 1 week later binnenkwam maar dit is wel heel gek, hihi

Ja inderdaad =P

Ik geloof eigenlijk wel dat alles nog binnekomt hoor,
alleen de site doet het niet dus kan je niet bellen,
tenminste bij mij doet hij het niet

Heey,

Ik heb vandaag mijn Supergoodiebag ontvangen;)
Heb jij je broek al ontvangen?

Ik wacht nu nog op de gewone goodiebag van mn zusje XD

hmm toen ik wat bestelde kwam het gewoon optijd binnen

Bestel als je slim bent NOOIT iets bij Sustilo. Het is je reinste diefstal! Produkten komen uit Turkije, dus NL-se wet geldt hier kennelijk niet. Service is waardeloos, alleen email mogelijk en na retourzendingen krijg JE JE GELD NIET TERUG!!!
Onze trui heeft bijna 15 euri verzend/retourkosten gekost en rest van het bedrag krijgen we dus niet. Zegt het voort, zegt het voort!
(Trouwens, foto’s + model op site bijzonder lelijk, artikelen ook en beschrijving al helemaal prut)

Ja ik hoor ook alleen maar negatieve berichten over sustilo.

Ik heb 1 keer wat besteld daar en geretourneerd. Heb nog een maand of 3 om er wat nieuws voor te kopen want het ‘tegoed’ wat ik heb is maar een jaar geldig. :confused:

slechte ervaring, 60 euro kwijt…

ook slechte ervaring, kwam veeeel te laat binnen nadat ik er eerst achteraan moest mailen :’)

Ik had een rokje besteld en die kwam geloof ik op tijd binnen maar hij zag er anders uit als verwacht

Ik zou hier echt nooit iets bestellen! echt een slechte service. Ik had hier een artikel besteld en heb 2maanden moeten wachten terwijl de levertijd 3 weken was. Ik heb een aantal keren gemaild en ik heb nooit een fatsoenlijk antwoord gehad. Ik kreeg steeds het antwoord: hij moet binnen een week binnenkomen. Nog niks gekregen. Weer aantal keer gemaild, weer hetzelfde antwoord. En na 2 maanden is die eindelijk binnen gekomen. De maten kloppen ook niet. Ik heb het terug moeten retourneren. Ik heb aan alle voorwaarden voldaan die op de website stonden om te retourneren. krijg ik alsnog een mail dat het niet aan de voorwaarden heb voldaan. weg geld ! het zijn gewoon flinke profiteurs!

Mja, weetje…
Ik heb nu een paar dingen besteld voor hartje zomer, dus het maakt mij niet uit als ze er pas over 2 maanden zijn. Je weet hoe het kan lopen dus niet te druk over maken. Bovendien bestel ik bij Sustilo alleen artikelen die ik SUPER leuk vind en nergens anders kan vinden. Dan bestel ik gewoon S of XS, het ene valt groot en het andere weer klein en blabla… gewoon maar hopen dat je het past en anders heb ik nog een 2x zo dun zusje of je kan het gewoon verkopen! Spullen zien er trouwens wel altijd anders uit dan op internet en de kwaliteit is minder goed als lijkt maar zoals ik al zei… als je niks verwacht dan kan het alleen maar meevallen; en anders idd gwoon niks bestellen!

Heb er ook is besteld, duurde wel heel lang maar uiteindelijk (gelukkig) wel gekregen :grinning:

slechte ervaring ja.

Beste Meiden,

Je kunt via klacht@sustilo.nl in het Nederlands je klacht melden. We werken hard aan verbetering en mocht er iets zijn waar je nou niet blij mee bent dan horen we het graag. Via onze reviews kun je tevens in het Nederlands een reactie ontvangen. Je kunt per product namelijk een revieuw geven.

Kun je bij Sustilo een bestelling (gedeeltelijk) annuleren?