iemand ervaring met oude studieboeken verkopen?

-zoals titel zegt-
Ik wil mijn oude studieboeken verkopen, ik zelf dacht aan bol.com
Meer mensen ervaring hiermee?

Ja, werkt prima hoor.

Ik doe het via marktplaats en via de fb pagina van mijn school. Ik ben best wel netjes met mijn spullen en verkoop het dan ook altijd voor twee-derde van de nieuwprijs, mits het geen oudere versie is natuurlijk.

Ja, deed ik altijd. Bol.com en marktplaats.

Ik doe het ook via bol.com en marktplaats. Erg makkelijk op die manier. Op bol.com staat alles ook goed uitgelegd trouwens.

waren jullie ze snel kwijt? Ik heb ze net op bol.com gezet.
kun je best wat mee verdienen zo.

heb alleen n probleem onze printer is kapot haha lees net dat je een bonnetje moet printen als je een koper hebt.
maja. en doosjes heb ik ook niet echt. kan ik ook gaan zoeken woehoe.

waar krijg je die DHL pakket zegels?

Sommige was ik wel snel kwijt en sommige liggen hier nog steeds te verstoffen in de kast. Ik pakte ze trouwens gewoon in met pakpapier, 2 lagen. Ging prima, zo bespaar je de kosten van elke keer een doos kopen.

Koop een stevige envelop, onder een euro en komt altijd netjes aan!

Bol.com is heel fijn, en mijn ervaring is dat je ze supersnel verkoopt!

Ik heb ze ongeveer drie weken geleden op bol.com gezet en heb binnen twee weken alles verkocht! Heb zelf gewoon met PostNL verzonden omdat ik geen ervaring heb met DHL.

Dat zou ik dus niet meer doen :’) Werk zelf bij pakkettencentrum van PostNL, en de pakketten die op deze manier verpakt zijn, lopen vaak schade op omdat ze gewoonweg niet goed verpakt zijn. Staat niet voor niets op bol.com etc dat je in een doos moet verzenden…

ik verkoop mijn boeken heel snel via bol.com
wel jammer dat er zoveel procent naar bol.com gaat.
Ik verstuur ze trouwens met van die bubbel enveloppen en dan doe ik er nog wat extra tape omheen.

Doe het via de facebook pagina van je studie. Heb ik ook gedaan, en is zoveel makkelijker. Je kan een stapel boeken in één keer verkopen en je hebt ook niet het gedoe met bol.com dat ze een deel willen en dat je het pas na een maand op je rekening gestort krijgt.

Heb er nog nooit een klacht over gehad dus tot zover pak ik het gewoon nog hetzelfde in. Maar snap je wel hoor =)

Ik vind dat ze bij bol.com behoorlijk wat bemiddelingskosten rekenen…
Ik heb mn boeken vandaag op marktplaats gezet, 1 is net al verkocht en 1 kan ik blijkbaar terug inleveren bij Studystore! Dat is een aanrader, zij kopen jouw boeken voor een vast bedrag, je verkoopt niet aan een koper en dat zij de bemiddeling zijn (zoals bij bol.com).
Even kijken hoe ver ik hiermee kom en de rest gaat op bol.com : )