iemand ervaring met interieuropleiding?

ik denk erover om na mijn laatste jaar vmbo de opleiding interieuradviseur te gaan doen, ik weet dat je die eentje hebt in eindhoven maar ook in den bosch. zelf woon ik precies tussen die 2 steden in dus het maakt niks uit. heeft iemand ervaring met deze opleiding? en hoe gaat het allemaal in zn werk daar? is het leuk en wat leer je allemaal? ik wil zo veel mogelijk weten!

Ik heb er geen ervaring mee, maar wilde het ook gaan doen (had 2 opties en toch de andere gekozen). Je gaat bouwstukken maken, denk aan: huizen van karton etc. + inrichten … je gaat op excursies, je zit veel achter de computer op school en uhm, meestal kom je met 1, 2 of 0 meisjes in de klas. Je leert ook van alles over hoe je ruimtes kan vormgeven, en over de materialen en volgens mij leer je ook meubels zelf maken, stoelen etc.

Hee, ik doe de opleiding interieuradviseur. Nu het 2e jaar!
Ik doe dit in Amsterdam op het HMC, superleuk…
wel is het handig als je leuk kunt tekenen, en ruimtelijk inzicht hebt… ook heb je een portie doorzettingsvermogen nodig!

=] Maar ik vind het elke dag nog leuk!

Nog vragen? Note me! =’]

hoiii

k vind de opleiding tot nu toe wel egt geweldig…
k zit in leerjaar 1 van het HMC in rotterdam

Volgend jaar HMC Rotterdam, nu nog mn diploma halen.
Wat Funkdeluxe zegt hoeft helemaal niet zo te zijn, ben al een keer op het HMC wezen kijken en daar zaten alleen maar meisjes in die klas

@ funkydeluxe.

mm… wij maken op school maquettes en zijn zo weinig mogelijk op de computer! Echt alleen op word, voor de standaard werkstukken etc.

plus dat ik met 24 meiden in een klas zit en een superleuke jongen!
(homo) maar geweldig leuk!

ik zit op het nimeto, opleiding IDEB. dan kun je ook verdergaan met interieur enz.

Even een oud topic uppen, maar aangezien er al mensen zijn met ervaring hoef ik geen nieuw topic aan te maken.

Ik wil misschien ook naar het HMC in Rotterdam voor interieuradviseur.