iemand ervaring met haar uitdunnen?

heey,
ik heb heel dik haar te dik vind ik zelf en ik denk erover om het te laten uitdunnen. Ik vroeg me af, heeft er iemand ervaring mee en is dat een goede of slechte ervaringxD?
en nog een vraagje erover is het slecht voor je haar of niet? het lijkt me zo onwaarschijnlijk omdat ze eigenlijk alleen een paar haren afknippen zeg maar niks chemisch of zo maar weet iemand dat?
xx

Bij mij dunnen ze het altijd uit en nee, het is niet slecht voor je haar. Meestal doen ze het met een soort mesje, dan snijden ze het haar ertussen uit.
Aangezien ik het altijd laat doen, laat wel zien dat ik er goede ervaringen mee heb.

me too

me too

Oh wat houdt het eigenlijk in?

Ik dacht zelf: als je dik haar hebt en je wilt graag niet meer een hele volle bos haren, dan laat je het uitdunnen,

maar klopt dat? :stuck_out_tongue:

ja zoiets
ik doe het voornamelijk omdat me haar anders zoo dik en veel is, dat ik er weinig mee aankan. plus het klit niet zo snel meer bij mij als het is uitgedunt

Het is niet zo’n shocking verschil, vind ik hoor.
Je moet het niet doen als je zelf géén dik haar hebt.

nou ik heb het 1 keer gedaan …
ik merkte ook echt wel verschil !
me haar word nu helemaal niet meer dik :S
opzich wel jammer

Nou toen ik in m’n emo periode zat heb ik dat dus ook meerdere keren laten doen en er is niet veel van m’n haar over gebleven. :’] Dus als je geen dik haar hebt vooral niet doen, anders wel vind ik.

thnx iedereen voor de reacties! ik ga het denk ik wel laten doen, ik heb echt veel te dik haar vind ik zelf. Behalve als de kapper zegt dat ik het beter niet kan doen natuurlijk.
xx

ow ik heb er nog een vraagje over:
kan je dat elke keer laten doen als je je haar laat knippen? want heel veel mensen doen dat maar op internet stond ook erges dat het om de drie keer mocht ofzo:S

Ik laat het gewoon elke keer doen.
Als het goed is kan je kapper knippen en weet hij/zij hoeveel eraf geknipt kan worden.

ik heb eergister ofzo zo’n effileerschaar bij de etos gekocht,
dat is gewoon een schaar en daarmee kan je je haar uitdunnen
super makkelijk en het werkt ook wel goed, ik heb daarmee mn pony uitgedund :] kost iets van 8,50

x

Ik heb het uitgedunt, ik heb extreem veel krullen en het was ook best wel dik. Nu ziet het er veel beter uit, minder pluis etc. Maar het is niet schadelijk voor je haar, ze halen met een soort mesjes je haar eruit. Het voelt wel raar als de kapper klaar is, of als je zelf je haar gaat wassen. Normaal had ik heel veel shampoo nodig, nu veel minder.
x

ik heb heel dik krullend haar, ik laat het altijd uitdunnen, het helpt echt!
en het is nog een stuk lichter ook…

.

^ waarom up je een topic van bijna 5 jaar geleden?