Iemand ervaring met Guhl Super Oplichtend?

Die ene die je haar 4 tot 6 tinten lichter maakt. Zou dit goed helpen om mijn haar (middenbruin) lichter te maken zodat ik erna nog een verf overheen kan gooien om mijn haar donkerblond te maken?

Of heeft één van jullie persoonlijke ervaringen? Alvast bedankt! :grinning:

Ik heb dat, volgens mij maakt het je haar 1 tint lichter :stuck_out_tongue:. Mijn haar is blond, en wordt door dat spul zeg maar zomerblond :slightly_smiling_face:

Je hebt 2 verschillende, eentje van 1 tot 3 tinten en eentje van 4 tot 6 tinten. Bedoel je dat je die van 4-6 tinten hebt en dattie uitslaat als 1 tintje lichter of heb je juist die van 1-3 tinten?

Hahah Super Oplichtend :grinning_face_with_smiling_eyes: Als het niet werkt, heeft dat spul je alvast gewaarschuwd.

Hahahahaha!
Ik moest prompt lachen. :’)

Heb gelezen op internet dat het heel erg slecht is voor je haar, en dat je haar super lelijk licht bruin achtig is.

Hier bestaat al een topic over, namelijk die van mij.
Ik heb nu 3 flesjes in mn haar, en mn haar is zeker wel lichter geworden.
Maar je moet het wel goed verzorgen, met af en toe een maskertje. Vooral na je het flesje in je haar hebt gehad. ( dus de wasbeurt na het flesje )

Bedoel je dit?

http://fotos.marktplaats.com/kopen/b/15/Wd/LY7EAmUvuOPwHW2i2Vg==.jpg

Dat ken ik niet.

Ik ken wel dit flesje, Guhl oplichtend:

http://www.vigorex.nl/producten/231x231/3118906_1_Guhl_Kleurversteviger_00_Oplichtend.jpg

Jup ik bedoelde het bovenste, dat pakje.
Over de onderste heb ik veel reviews kunnen vinden maar over de bovenste niets… dus ik bedoel toch iets anders dan jij hungrydemons, haha. (:

Ik heb dat pakje vorige maand gebruikt om mijn zwart geverfde haar lichter te krijgen.
En dat is daarmee aardig gelukt.
Het werd oranje (wat normaal is) en na de tweede keer ontkleuren werd het blond en heb ik er een licht bruine spoeling over gedaan.

Ik zou het zelf alleen nooit meer gebruiken, omdat ik liever een ontkleuring heb die in 1 keer zijn werk doet en zal de volgende keer dan ook gewoon weer zelf mijn ontkleuring mengen.

Ik wil van donkerbruin naar rood, kan ik dat dan ook gebruiken?

Zou je vanaf dat oranje haar ook gelijk een bruine spoeling eroverheen kunnen gooien?

up!

Jawel, maar de gloed is erg sterk, dus als je het zo doet heb je bruin haar met een oranje gloed.
Je kan het beste een as tint nemen (as bruin) en regelmatig met zilvershampoo wassen.

Ik heb het jaren terug gebruikt en ik zal je zeggen het beschadigdt je haren ontzettend. Persoonlijk heb ik er erg veel spijt van dat ik het heb gebruikt.

Tuurlijk beschadigt het je haar!
Net zoals elke dag fohnen en stijlen je haar beschadigt.
Met een beetje goede verzorgingsproducten heb je je haar zo weer goed.

In maart heb ik het 2 keer ontkleurt en nu zie je er niks meer van… is echt een kwestie van je haar even met rust laten en het goed verzorgen.

je moet john frieda sheer blonde blonde spray .
best ever !
die is 9 euro; doe je 2 maanden mee en je ziet echt resultaat !
ik raadt die echt aan .

ik heb net de super oplichtend gekocht, 1 pakje.
ik ga kijken hoe het er daarna uitziet, is het te rood dan laat ik mn ma nog een pakje halen, haha.
maar ik ga het denk ik pas in de meivakantie verven of als ik een vrije middag heb. (:

Ik heb donkerblond haar met heel veel hele lichte blonde highlights (van mezelf)
zou ik als ik dit spul zou gebruiken nog wel de kleurverschillen hebben? Want ik wil het totaalplaatje van mijn haar wat lichter (vooral die lelijke donkderblonde kleur dat bijna grijs ofzo lijkt mag weg) maar ik wil wel het speelse effect behouden dat ik plukjes heb die lichter zijn.