Iemand ervaring met gewone sim naar micro sim?

Hallo!
Ik heb op dit moment een iphone 3gs met een normale simkaart, maar ik krijg maandag een iphone 4 waar alleen een micro sim inpast. Ik heb dus nu twee keuzes, of de normale sim zelf kleiner knippen (staan honderden tutorials van op youtube en internet) of ik laat gewoon in de Belcompany mijn normale sim overzetten op een microsim, wat ik natuurlijk ga doen aangezien ik zo’n lomperd ben om mijn simkaart te verknippen met de eerste optie.
Nu heb ik even een vraag, weet iemand hoeveel dit kost? Of je al je contacten nog hebt en je eigen nummer?

Alvast bedankt.

Oh ik heb ook een iphone 4 en ik heb mijn simkaart zelf geknipt, je moet alleen niet ik dat goude knippen. Zie dit maar als een upje

Ging dat makkelijk en je sim deed het gewoon?

je kan er van die speciale knippers voor kopen op internet
http://www.youtube.com/watch?v=OTxXME6hsh8
ik heb ook een micro sim weet eigenlijk niet of ik er voor moest betalen
als het goed is staan al je nummer op je telefoon en niet op je simkaart dus als je een iphone 4 gaat nemen krijg je gewoon een lege telefoon
maar als je met mac werkt kan je het gewoon laten synchroniseren

ik heb ook de Iphone 4 en m’n simkaart zelf geknipt, ging prima.

Ik denk alleen dat ik als ik zelf aan het knippen ga dat het zoooo fout gaat haha.

Weet iemand misschien hoeveel het kost en of je je huidige 06 nummer behoudt?

tuurlijk hou je je eigen nummer, mijn sim deed het niet meer goed met sms kreeg ik een nieuwe gewoon eigen nummer en contacten bleven erop staan.
Volgensmij is het iets van 15 euro ofzo. en als je een adapter erbij neemt kan je hem ook nog in de oude phone doen.