Iemand ervaring met een narcose-tandarts?

Ja, dat heb ik gedaan inderdaad vanmiddag, heel aardig en rustgevend allemaal en allemaal op mijn tempo ‘Bel maar terug voor een afspraak als jij er klaar voor bent, goed dat je stappen wilt ondernemen etc’ Heel fijn!
Naja er moet gewoon iets gebeuren want eten is echt een hell, aangezien links rechts boven en onderkiezen allemaal wat mis mee is…

tip voor na dat je bij de tandarts bent geweest
drink heel veel kamille theedat is goed dat ontspant

Bedankt iedereen dat ik uberhaupt serieus word genomen, m’n moeder is altijd HAHA waar ben je nou bang voor etc. Thanks!

Up :slightly_smiling_face:

ik ben nooit bang geweest voor de tandarst want had nooit gaatjes dus hij had geen reden om in mijn mond te boren maar dit jaar heb ik 1 gaatje gehad en hij heeft moeten boren, dat deed geen pijn. Maar hij had de verdoving vooraf in een zenuw in mn bovengehemelte gestoken en moest echt mn tranen inhouden zeg en ik ben totaal geen mietje. Ik zou zelf geen narcose willen denk ik maar als jij er echt zoveel moeite mee hebt moet je eens goed met je ouders praten, dat ze je serieus nemen en dan naar een goede dokter gaan die dit soort methoden gebruikt.

succes!

nee, geen ervaring mee, maar ik denk dat het niet veel anders is dan een andere operatie. je gaat onder narcose, die mensen doen met jou wat er nodig is, en je word weer wakker. klaar.
succes

Ik denk dat als ik echt een wortelkanaalbehandeling moet, ik wel narcose wil. Brr de vorige keer ben ik doodgegaan van de pijn bij de boren van m’n kiezen :’)

Ik weet dat het heel moeilijk is voor je om je angsten onder controle te houden, maar er moet, zoals je zelf aangeeft toch wat gebeuren (dat maak ik op uit je verhaal).

Woon je ver van dat centrum? Anders kan je eens langsgaan om te kijken hoe alles eraan toe gaat?

En ik vind het trouwens erg knap van je dat je een oplossing zoekt!

ik ben nooit bang geweest voor de tandarts oid, wel voor verdovingen en narcose.

dus;
Succes.

hihi ik ben al heel vaak onder narcose geweest en het gaat zo, precies zo; je krijgt een kapje op … dan val je langzaam weg/inslaap… dan lijkt het net of je 1 x knipperd… en dan ben je weer wakker en lijkt het net 1 sec… the end :grinning:

Thanks voor de reacties! Ik weet zelf wel hoe een narcose gaat, ben meerdere malen geopereerd dus daar ben ik niet zo bang voor.

@whosthatchick Ja, ik woon er zelf een goeie 20 minuten rijden (met de auto) vanaf. Maar als je daar een afspraak maakt krijg je een intake enzo waar ze rustig met je gaan praten enzo. En ja, er moet zeker iets gebeuren want eten gaat niet meer zonder 40 x AAAUW te schreeuwen ik neem echt bommen van pijnstillers anders is het niet te houden… Ik vind t dooood eng maar onder narcose kan ik moeilijk wegrennen, en ben ik er ‘niet bij’ dus dat word m’n laatste redmiddel dan maar…