iemand ervaring met E.L.F makeup?

Elf = Eyes, Lips, Face.
Een site met budget producten zoals kwasten, primers enz.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zou hier graag iets willen bestellen, maar weet niet zo goed of ik dat moet doen, of dat ik gewoon naar de winkel ga
http://www.eyeslipsface.nl/

volgens mij kan je E.L.F niet in een winkel kopen, de producten zijn goed maar ik vind ze verzendkosten wat aan de hoge kant.

Ik heb het oogschaduwpalette van 100 kleurtjes (voor 12 euro) en hij is echt heel goed ! Ik gebruik het bijna iedere dag, de kleuren zijn heel leuk en ze blijven ook lang zitten. Ze zijn ook best wel gepigmenteerd, maar niet zo overdreven, gewoon iets meer gebruiken :grinning:

xHailey; nee klopt is niet in de winkel te koop, maaris het het waard om deze producten via internet te bestellen of kan ik net zo goed naar een andere winkel

Ik bestel altijd op www.eyeslipsface.co.uk 1 omdat eerst die nederlandse nog niet bestond en 2 omdat ik de verzendkosten van de nl nogal duur vind. (of dat is ondertussen veranderd) maar ik vind de service erg goed daar. Heb het altijd netjes binnen 5-7 dagen.
Oogschaduws van die standaard lijn zijn niet zo goed gepigmenteerd. Maar de kwasten zijn super!
En je kan het niet in de winkel kopen inderdaad.

Zijn de verzendkosten via engeland goedkoper dan? Ik ben ook van plan om daar kwasten te kopen, ze zijn lekker goedkoop en hoor van meerdere dat de kwaliteit goed is

De kwasten zijn heel goed en de lipgloss is een beetje plakkerig maar blijft heel lang zitten! Blush is ook goed. Verder weet ik niet.

Ohja de nagellak sucks :’)

dankje! iemand ervaring met de primers?

Ik heb een pressed powder, concealer, moisturizer, creasekwast, blendingkwast en een lipgloss.

Ik vind alleen de concealer niet super, en de moisturizer werd geleverd zonder dopje, dus dat is nogal jammer. De rest zijn prima producten zeker voor die prijs!

kheb wel een primer maar gebruik hem eigenlijk nooit omdat ik een betere heb. volgensmij is die wel oke.
De verzendkosten van engeland zijn geloof ik 3,95. en er zijn daar vaak actie’s zoals nu 50% korting op alles als je boven de 30 pond zit.
Je kan trouwens ook even op youtube kijken voor producten. daar staan ook heel veel filmpjes over elf. heb ik de eerste keer ook gedaan.

Ik heb gewoon maar wat besteld. Ik vind het altijd prettiger om het zelf te beoordelen want straks vind ik het wel heel goed en kom ik daar nooit achter omdat andere het afraden. Morgen krijg ik mn spulletjes.

Volgens mij is de co.uk wel duurder dan de .nl. Daar zijn de producten 1,70 in Nederland een euro. (Van de normale lijn)

aboee_x; dankje voor de tip ik zal eens op youtube gaan kijken dan. voor die prijs wil ik het eigenlijk niet laten liggen. ik zit er al eventjes over te twijfelen.

Moonstone; ik wou net gaan uitrekenen of de pond dan inderdaad lager staat. maar ik ga het ook via de nederlandse site bestellen als ik het ga doen. want allemaal via engeland duurt denk ik ook langer en moet je het met een omweg doen

Elf is een fijn merk vind ik ^^

Hoeveel moet je betalen voor de verzendkosten voor die van NL?

Ik heb toevallig gisteren wat kwasten besteld bij ELF! Vind bestellingen bij ELF altijd heel fijn verlopen, heb m’n pakje meestal binnen 4 dagen. Mijn favorites zijn zeker de brushes! De verzendkosten zijn 6,75 ±

net besteld! ga met spanning afwachten of het iets is

Ju kunt toch niet meer op de britse website bestellen?
Ik had een paas maanden geleden eens besteld zonder problemen maar nu staat Nederland er niet meer bij.