Iemand ervaring met deze producten

Ik zat net een tijdschrift te lezen met beautyproducten en kwam het één en ander tegen wat me wel wat lijkt. Heeft er iemand ervaring met de volgende producten? Ik weet dat het ook een kwestie van uittesten is, maar ik heb zoveel spulletjes en middeltjes thuis staan, en sommige producten zijn vrij prijzig, dus ik zou het graag horen als je ervaring hebt met 1 of meerdere van deze producten.

• Clinique Redness Solutions Daily Protective Base.
    Een dagcrème die belooft je huid te beschermen tegen vuil en tergelijkertijd een groenige tint heeft om roodheid te camoufleren. (¤23,-)
  • Biotherm Flash Recharge Masque.
    Een masker wat een vermoeiende huid een oppepper geeft. (¤36,-)
  • Venus Face Peeling.
    Een peeling die zacht schijnt te zijn voor je gezicht en de poriën verkleint. (¤9,95)
  • Clinique Pore Minimizer Refining Serum.
    Een lichte vetvrije lotion die poriën minder zichtbaar maakt en zorgt dat ze minder snel verstopt raken. (¤29,-)

Het klinkt een beetje als reclame zo of zo. Maar de tekst die eronder staat heb ik uit het tijdschrift, ik wil graag jullie mening weten. Dankje.

Dit zijn té dure producten voor mijn portemonee.
Maar, weet je zeker dat dit voor onze jonge huidjes geschikt is?

Nee, weet ik eigenlijk ook niet! Maar deze producten beloven wel problemen aan te pakken die ik met mijn huid heb. Maar ik vind ze ook vrij prijzig… Daarom wil ik graag weten of iemand er ervaring mee heeft. Maar in ieder geval bedankt voor je reactie! :slightly_smiling_face:

Nee , sorry geen ervaring …
Up!

Clinique Redness Solutions Daily Protective Base:

Ik ging dus naar Ici Paris XL toe, om dit product te kopen.
Dus ik werd daar, zoals altijd, vriendelijk gevraagd of iemand me kon helpen. Nou ik vertelde mijn verhaal: Last van rode huid, las goede recensie etc, wilde hem kopen.
Vertellen zij mij: Dit is meer voor mensen die echt een huidaandoening hebben waardoor ze een rode huid krijgen!

Nou - ik ging terug naar huis zonder het product… Ik research doen, wat blijft. Helemaaaal niet waar dus. Ik dacht al, waarom verkopen ze zoiets medische dan bij Ici Paris?
Ik las echt hele goede reviews over dit product en heb het gewoon gekocht!
(En ja, ben er blij mee:))

Ow opmerking, dit was de dagcreme waar jij het over had right?
Nou ik heb de makeup base, maar werkt natuurlijk wel hetzelfde… Aangezien het dezelfde lijn is :slightly_smiling_face:

Dankjewel voor je reactie. Nog een vraagje: had jij echt een geheel vrij rode huid of meer rode vlekjes? Want ik heb meer rode vlekjes van vroegere acné, vandaar.