iemand ervaring met de site : Etsy

Ik vraag me af of iemand ervaring heeft met de site: Etsy

Nou, je koopt eigenlijk altijd bij aparte verkopers. Dus je moet gewoon uitkijken of die bepaalde verkoper betrouwbaar is of niet (net als bij ebay).
Verkopers hebben ook altijd een feedbackpercentage staan, en je kan meestal met paypal betalen, dus daar heb je ook nog eens extra bescherming.

Ik vind het zelf een erg leuke site. Veel originele spulletjes. Helaas vaak wat prijzig, maar dat is niet altijd zo. En veel persoonlijker dan ebay ofzo :’)

ik ken het helemaal niet D:

ja heb wel ervaring met etsy, veel originele dingen maar je moet wel goed vergelijken als je iets wil kopen wat waarschijnlijk bij meer verkopers te koop is.

Verzenden duurt bij sommige verkopers ook lang. maar over het algemeen vind ik het echt een leuke site.

ik heb er alleen goede ervaringen mee, al besteld bij verschillende verkopers, en altijd aangekomen. Als het van verder komt, kan het inderdaad soms een week of twee duren voor het aankomt

Soms duurt verzenden ook gewoon lang omdat ze het met de hand maken en je dan toevallig net een maat hebt, die ze niet op voorraad hebben.

Verder is het een erg leuke site.

Omg, ik heb net gekeken en omg die korte broekjes love love love love <333

Kun je hier zetten wie betrouwbaar is link naar de winkel mag ook.
En bij wie je slechte ervaring hebt mee gemaakt.

x

dat is toch een soort martkplaats? Ik heb er ook wel eens wat besteld en alles verliep prima :3

@Califer Niet echt, 't is meer een site met crafts, dus dingen die mensen zelf gemaakt/gecustomized hebben.