Iemand ervaring met borstvergroting?

De titel zegt het al: heeft er iemand ervaring met borstvergroting?
Ooit gehad of ken je iemand die dat heeft gedaan? Is het bevallen of heb je/heeft diegene spijt?

En wat is jouw standpunt tov borstvergroting?

Was even nieuwsgierig :slightly_smiling_face:

Nee, geen ervaring mee.
upje. (:

Ik vind het onzinnig. En ja: ik weet waar ik over praat. Heb zelf ook vrijwel niets, maar moet er toch niet aan denken om daarvoor een operatie te ondergaan.

Geen probleem trouwens als anderen het willen, maar ik zou het zelf nooit doen :slightly_smiling_face:

geen ervaring

Ik denk niet dat het verstandig is om je borsten te laten vergroten omdat je ze te klein vind. Want het probleem ligt niet bij de grootte ervan, maar bij het accepteren van jezelf. Er zal altijd wel iets zijn waar je niet tevreden mee bent.
Verder zijn de resultaten volgensmij ook niet altijd naar wens.

mn zus van 32 gaat een borstverkleining doen…

Ligt eraan hoe oud je bent.
Ik kan er best inkomen dat je op 21ste ofzo een borstvergroting ondergaat als je helemaal plat bent.
Elke vrouw / meisje wil er vrouwelijk uitzien, toch?

ik kan het heel goed begrijpen als mensen het doen. als je al die mensen ziet die gewoon mooie ronde borsten hebben. en jij hebt niks? veel shirtjes enzo staan je dan niet. dan kan je volgens mij aardig depressief worden, en misschien jezelf niet eens accepteren. dus dan snap ik heel goed dat mensen het overwegen.

Ik heb er geen ervaring mee, maar mijn nicht wel. Die heeft een borstvergroting laten doen, van een kleine A naar een grote D. Ze is er nog steeds heel erg blij mee en heeft er geen spijt van.

jezus, dat is wel heel overdreven.

De vriendin van mijn broer heeft een borstvergroting laten doen. Ze is volgens mij van een B naar een D gegaan ofzo en ze is er heel blij mee :slightly_smiling_face: Het deed de eerste paar dagen wel pijn natuurlijk maar dat is normaal als je een operatie laat doen. Maar alles ging goed en ze kan er ook gewoon borstvoeding mee geven en alles. Het ziet er ook best mooi uit vind ik, ze heeft het zegmaar zo laten doen dat het er nog een beetje natuurlijk uitziet, niet van die hoge ronde nepborsten zegmaar. Ze was toen 26 trouwens, niet 18 ofzo.
Ik heb er zelf geen behoefte aan, maar ik snap best dat als je al je hele leven onzeker bent over je borsten, dat je er dan iets aan wilt doen.

Zelf vind ik dat het best moet kunnen en vooral als je heel onzeker bent over je borsten. Natuurlijk moet je jezelf ook leren accepteren maar soms gaat het gewoon niet en als je er zo onzeker door blijft dan is dat ook niet goed.
Wel vind ik dat er veel onduidelijkheid is over de risico’s ervan en heb ik nog nergens een goed onderzoek gezien…

(Nu heb ik het wel over meiden/vrouwen die ook echt (redelijk) plat zijn, niet van een C naar een E ofzo :’) En als ik het ooit zou doen, dan zou ik het niet te gek maken, gewoon een B of misschien een kleine C…)

up

Ik vind ook dat het moet kunnen, moet ieder voor zich zelf weten toch?
Als ik zelf niks zou hebben zou ik het ook serieus overwegen.

Zelf ben ik tegen borstvergrotingen. Je bent zoals je bent

me tante heeft wel een borst verkleining ondergaan , omdat ze heel veel last van haar rug kreeg.

ik zou al blij zijn met een B ghehe dat vind ik precies de goede grote xD
nee geen ervaring en zou het iig geval niet doen :slightly_smiling_face:
dus upje

En waarom dan niet als ik vragen mag? Want uit jouw bericht maak ik op dat je wel graag grotere borsten wilt. Ben je bang dat het fout gaat?

Hier is er een.
Ik kan het maar niet accepteren dat ze klein zijn terwijl mijn vriend ze mooi vind.
Als het nog een paar jaar zo doorgaat ga ik er eens over nadenken.
Ben nu 18 dus heb misschien nog wel kans dat ze groeien.