Iemand ervaring met Ben (provider)?

Hee! Ik ben van plan een iPhone 4 te kopen en daarbij dan een sim-only abbonement te nemen bij Ben.
Aangezien het bij Ben wel erg goedkoop is vraag ik me toch af hoe goed deze provider is.
Heeft iemand hier ervaring mee?
En dan vooral internet, zijn daar niet veel problemen mee?

p.s. nee, ik neem niet ergens een abbonement met de mobiel erbij.
Alvast bedankt (:

Ik heb sinds een jaar een iPhone met een sim-only abonnement van Ben en ik ben er nog steeds heel erg tevreden over. Internet is niet supersnel, maar dat is volgens mij bij de meeste iPhones zo.

Ik zit ondertussen alweer 2/3 jaar bij Ben en vind het nog steeds super fijn! Heel gemakkelijk dat je elk moment je abonnement kan aanpassen (bijv. als je op vakantie gaat).
Het enige nadeel is dat je op sommige plaatsen niet super bereik hebt, omdat ze gebruik maken van het t-mobile netwerk… Vodafone en KNP zijn duidelijk beter op bepaalde plaatsen. Op deze site kan je checken waar het bereik slecht is: http://www.t-mobile.nl/za…rmatie/dekkingskaart.aspx
Als je daar woont, zou ik een andere provider nemen, maar anders kan ik je Ben zeker aanraden :slightly_smiling_face:

Oh toch wel? Want ik las op internet dus wel meerdere klachten.
Maar bedankt! :slightly_smiling_face:

Nog meer?

Ook ik heb een goeie ervaring met Ben! :slightly_smiling_face:

gone

huh

haha wtf? ^

Ben, huh bestaat dat nog? Die is veranderd in (ehm) t-mobile, dacht ik…

Nee het is een onderdeel van T-mobile

Ik wil ook wel wat ervaringen horen, ik heb nu de iPhone 4 zonder internetabonnement, dus ik gebruik de Wifi alleen. Zit er ook al een tijdje aan te denken over te stappen naar Ben, aangezien die wel heel aantrekkelijke aanbiedingen heeft.