Iemand ervaring met Avenuemodels.com?

Hee, heeft er iemand van jullie ervaring met avenuemodels.com?
Ik weet niet echt of ik het moet vertrouwen of niet, want ik heb iemand van hun bureau die geïnteresseerd was (testshooting7@avenuemodels.com, dus sowieso wel van die website) op msn.
En ik wist niet echt of het wat voor mij was en hij/zij zei steeds dat ze interesse hadden en ik heb er niet echt wat op uitgedaan en het is alweer 2 maanden of zo verder en diegene achter het mailadres blijft doorpraten van: je verdient 50¤ per uur, ik kan veel opdrachten voor je regelen, etc. etc. terwijl die me alleen op mijn fotos heeft gezien. Ook van: ‘en ga je vanavond nog uit?’.

Dus jaa, ik vond het een beetje vreemd en het zou mooi zijn als iemand er ervaring mee heeft, want wat ik voor de rest hoor is dat het wel een redelijk bureau is.

ik denk dat het bureau wel goed is, maar dat dit e-mailadres NIET van het bureau is! je kunt eventueel een mailtje sturen naar het officiële e-mailadres, en vragen of testshotting7@ blablabla klopt! succes:D

Algemeen modellentopic

Benaderen via msn doen ze sowieso niet volgens mij.

Het klinkt niet professioneel
Maar verder geen ervaring of verstand van

Ik had eerst (poosje geleden) gereageerd op zo’n oproep van hun en toen kreeg ik een mail terug, waar ik overigens niet op reageerde en toen werd ik toegevoegd op dat mailadres. Maar sowieso kunnen ze volgens mij geen mailadres maken met @avenuemodels.com zonder dat ze die site beheren, dus denk niet dat het nep is. Maar het klinkt inderdaad ook echt heel onprofessioneel.

up

nog x up?

ok allerlaatste upje nog ;p

Tja, het lijkt me niet erg professioneel zo. Maar zoals hierboven ook al is gezegd: bel of mail ze even via een nummer of e-mailadres van de site met de vraag of dat e-mailadres echt van hen is, dan weet je het zeker!