iemand ervaring acne dermatoloog?

ik heb al twee jaar last van erge acne op mijn gezicht. ik heb bijna alles geprobeert om het weg te krijgen, maar niets hielp, toen ben ik naar de dermatoloog gestuurt en ik ben nu bezig met een kuur (nu twee maanden) ik heb al een verhoogde dosis gekregen, maar het gaat gewoon niet weg! heeft iemand hier ook ervaring mee, ik dacht dat als ik die pillen slik, er ook geen puisten bij kwamen, maar ze komen gewoon weer op.
ik wordt er zo ongelukkig van.

vreemd :s misschien moet je eens van dermatoloog wisselen?

en

1. heb je al benzylperoxide geprobeerd?
  2. hebben ze je al antibiotica doen proberen?

Ik heb ervaring met een dermatoloog.
Ik kreeg 2 middeltjes, 1 gel (Differin) en 1 lotion (Dalacin)
en ook nog eens de pil.

Ik heb nu af en toe last van een puistje maar niet zo erg als vroeger.

ja antibiotica en dat benzo spul heb ik ook al geprobeert, het werkt gewoon niet.

Das gewoon een huidarts, maar dat is wel raar ja. In principe moet antibiotica bij iedereen aanslaan, maar dat gebeurd niet altijd. Waarschijnlijk zal je nu wel heel erg ‘zware medicijnen’ krijgen… Sterkte der mee.

hee,
ik heb ook al 2 jaar last van acne. en ik ben 3 weken terug naar huisarts gegaan. heb antibiotica mee gekregen. helpt goed. k heb ook de pil meteen gepakt. want dat werkt echt het best tegen puisten. wel de lichtste pil. nu ga ik afwachten wat de pil doet. maar benzoperioxide helpt ook goed bij mij.
wat ook helpt is gewoon een hele mooie en elegante foundation.
xxxx

Ik ben ook naar een dermatoloog geweest, deze schreef me pilletjes, zeep, zalf (voor mijn gezicht, maar op mijn rug een lotion want die zalf was te duur om aan mijn rug te ‘verspillen’), maar dat hielp nog steeds niet erg.
Nu zit ik aan de pil en mindert het wel heel goed, ik had er last van op mijn rug ook en die zijn allemaal weg, en ook in mijn gezicht is het erg verminderd. Maar écht er vanafgeraken lukt nooit als dat aangeboren is, je kan het wel verminderen en daar is de pil het beste voor (ik heb de Yasmin en die helpt heel goed)