iemand een pagina uit fancy mei 2009 scannen voor me? thnx

heej, in de fancy mei dit jaar de nieuwste dus, staat zoown pagina met een grote foto, van een jongen en een meisje die aan het praten zijn, had hem vanmiddag gezien, en die jongen vind ik leuk XD maar ik heb hem nodig voor verhalen die ik schrijf,
zou iemand m kunnen kopieren? het was iets met tips om ik hou van je te zeggen tegen je vriendje ofso.
:slightly_smiling_face:
thnx alvast, xx’

iemand …?

Waarom koop j m niet? maak een foto met je mob van t plaatje, in een hele drukke tijdschrift winkel, of v en d?

Koop het gewoon ? :crazy_face:

geen geld ?
en nee dat is geen smoes,
heb serieus geen geld meer over moet wachten tot juni en dan issie al weg

vraag dan of iemand hem even extra voor je wil kopen en als je geld hebt koop je het van haar over

ben wel nieuwschierig
welke blz? heb geen fancy thuis liggen, maar dan ga ik morgen even in de boekhandel kijken naar de jongen ;$

PRECIES DIE JONGEN, had ik ook gezien, ik weet precies welke je bedoeld!
Ik ga 'm nu inscannen. Zo grappig, ik zag die foto en ik dacht: wow, dat is een leuke jongen.

Ik zal eens kijken welke jongen dat is, want de fancy ligt beneden op me te wachten!

http://img413.imageshack.us/img413/1238/jongenfancygirlscene.jpg

En, is dit de jongen die je zocht? En is dit goed genoeg, of heb je de hele bladzijde nodig? Kwaliteit is trouwens niet super, maargoed.

Whaaa wat een schatje xD

Haha en die grote teen van hem zo schattig zenuwachtig ofzo :stuck_out_tongue:

Ja, echt een lieve jongen, maar het staat bij “Talk to me, boy”, maar ik weet niet of het nou een model is, of dat het zomaar iemand is, en ik weet ook niet of dat zijn vriendin is, die ernaast zit, haha!

blz 49 toevallig? Ohkijk, iemand heeft die blz al voor je ingescand. Ik dacht ook dat je die bedoelde! :wink: Leuke jongen idd!!

Ja, dat is inderdaad bladzijde 49, haha!

Het is natuurlijk wel zo leuk als de topicstartster ook nog even reageert?

Wat een schatje.

ooh wat een liefie, haha

jaaaa dat is m,
dankje wel!
:grinning:
hij is echt zo leuk he.
echt thaanks.
<3

Oooh, hij is best wel heel leuk, haha!

oe die is inderdaad wel leuk ^^