iemand een lookalike

Ik heb bijna me diploma uitreiking
en ik wil echt zooooo graag
een jurk die op deze lijkt
iemand?

http://www.asos.com/Asos/…size=20&sort=-1&clr=Black

thanks. love.

Ik denk niet dat je die snel vindt, kun je hem niet gewoon van asos kopen?

is gewoon te koop bij asos?

idd, zo duur is hij toch niet, en asos is echt heel betrouwbaar hoor?

Ik heb een lookalike, ook van asos.
Maar ik vind de mijne veel mooier haha

je kan m toch bestellen?

Is dit niet een beetje té voor een diploma-uitreiking? (En dat ik dat zeg wil wel wat zeggen trouwens hoor, want ik vind dingen niet vaak té, maar mss is jullie diplomauitreiking wel heel anders dan die van mij was…)
En idd, gewoon bestellen, want met zoeken verspil je ook een hoop tijd, je hebt m waarschijnlijk binnen een week in huis als je bestelt.

Waaat? Bij ons ging echt niemand speciaal gekleed bij de diploma uitreiking.

hmm met diploma uitreiking kwam ik gewoon in me spijkerbroek en shirtje enzo, like uh EVERYBODY?

inderdaad haha

beetje Té voor een diploma uitreiking maar hee elk jaar word gekker… over 10 jaar gaan ze naakt…

ik vind het tof als je die jurk aandoet voor je diploma uitreiking. Is toch wel een mijlpunt in je leven, en dat de rest van de bevolking dat in een spijkerbroek viert moeten ze zelf weten, jij ziet er tenminste chique uit :slightly_smiling_face:

Sommige van deze reacties zijn echt weer typisch Nederlands x]
Soort van ‘doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg’. Beetje jammer.

Maar waarom koop je die jurk van asos gewoon niet? Het is idd niet zo duur en asos is heel betrouwbaar en ze leveren ook snel

die jurk is echt heel leuk! ga voor asos zou ik zeggen, ik denk eigenlijk niet dat je een soort look a like vind.

Ik denk dat het inderdaad lastig wordt om hiervoor een lookalike te vinden.
Ik heb al vaker wat besteld bij asos, de levertijd kan oplopen tot 2 weken, wanneer je voor de standaard verzending kiest, die kost zo’n 6 euro, dus dan is het voor zo’n jurk nog niet duur. Als je al een lookalike hier gaat vinden zal dat ook ongeveer hetzelfde bedrag zijn denk ik, dus ik zou gewoon bestellen als ik jou was :wink:.

jezusss ik erger me er dood aan als mensen gewoon in een sprijkerbroek oid naar een speciale gelegenheid gaan. het JUIST leuk om mooi gekleed te gaan waarom is dat nou weer gek. Zoals Vitagesoul zegt echtweer typisch nederlands idd.

Het is maar een diploma uitreiking.

ja dat is echt niet belangrijk dat vergeet je de dag erna ook gewoon weer meteen waarom zou je er ook moeite voor doen om leuk gekleed te gaan het is tenslotte maar een diploma uitreiking:S

Nou bij ons moet je wel netjes gekleed komen hoor! Wij hebben vooraf ook nog een foto en als iedereen net is gekleed en jij in een simpel shirtje met spijkerbroek staat is ook niet echt leuk.

Maar? Ik vond m’n diploma wel belangrijk (’: