Iemand een leuke combi voor dit?

Lieve leden…

.

kan ongeveer overal wel bij

een blazer kan je met zowat alles dragen dus ik zie het probleem niet…

Daarom, ik kan niet kiezen hahaha

Daarom, ik kan niet kiezen hahaha

nou, met bijvoorbeeld een jeans met pumps eronder en dan een wit shirtje onder je blazer ofzo. Super easy en toch stylish.

7 dagen in de week, 365 per jaar. Volgens mij heb je genoeg dagen om je ideeën om de beurt te dragen. Volgens mij verwacht je van ons iets super origineels en creatiefs en hoop je daar de complimentjes van op te strijken.

Om enkele voorbeelden te geven… Blazer +

Gestreept/wit topje
skinny jeans
(overknee)laarzen of flatjes die matchen met de blazer

Jurk ( best in lichte kleur)
flats die matchen met je jurk of blazer

opvallende top
zwarte taillerok
klassieke flats

^ dan mag ze daar toch om vragen? wat is het probleem… wie wil er nou niet origineel en creatief uitzien.

Maar ik draag mijn blazer wel is met een love potion shirt, zwart 5 euro rokje, strepen panty van de h&m en enkellaarsjes… Maar dat moet je ook maar net in je kast hebben!

Ik zou het denk ik niet al te moeilijk dragen, met een spijker skinny, zwarte enkellaarsjes, een leuk hempje en een ketting :slightly_smiling_face:

Dankje iedereen:kusje:

@FindingNemo je hebt gelijk!

Haha, misschien moet jij een patent gaan vragen op je kledingcombinaties, wie weet gaat iemand ze kopieëren om zo complimentjes op te strijken!

Die kun je echt overal bij dragen, het hangt er natuurlijk van af wat je in je kast hebt hangen.

But, maar dat klopt dus niet he. Het moet ook nog in de was en dat duurt meestal wel een paar dagen…
Maar ik vind het altijd heel leuk staan op een skinny jeans :wink:
Up

Het is een zwarte blazer?!

ja

Als je niet kan kiezen, gewoon elke keer wat anders doen toch?
En op een gegeven moment ontdek je je eigen favoriet wel neem ik aan.

Haha, zo’n jasje is juist heel makkelijk, het past bij alles!
Oke, hier wat ideen voor als je er echt neit uit komt.

• (bruin) basic hempje - Leuke ketting - Zwarte/bruine uggs. - skinny
  • Basic hempje - Leuke sjaal - Pumps/ballarina’s - skinny.
  • Basic hempje - kleurrijke ketting - baggy broek - sneakers.
  • Basic hempje - parelketting - ? - Pumps.

xxxx

Je kan er een t-shirt onder doen met een zwart-witte opdruk!
En dan een skinny met sleehakken, of hakken gewoon!

Je kan er ook een jurkje onder doen, en een panty met stipjes of bloemetjes in het zwart!

met álles. gewoon spijkerbroek/jegging/legging met een shirtje. zou nie tvoor zwart gaan dan si het zo stijf maar juist een vrolijker print of streepjes ofzo eronder