iemand een idee?

Hee allemaal.
ik heb een poosje terug een hele lieve jongen leren kennen… maar nu heeft hij een beetje gemende gevoelens voor mij maar ook een ander meisje en weet dus nu niet wat hij wil… natuurlijk wil ik hem dus wil ik hem een beetje afpakken van dat meisje zeg maar dus ik dacht laat ik hem weer eens smsen aangezien hij niet online is. maar wat zou ik bijvoorbeeld in dat smsje kunnen zeggen want ik hou van jou of ik denk aan je word zo eentonig.
ik hoop dat jullie mij snappen en misschien een idee hebben wat ik zou kunnen smsen…:blush:

Alvast bedankt!
O en aub geen onozele reactie?(A) dit is echt seriues bedoeld :blush:

Iemand?(A)

Up!

Pff, dat vind ik altijd lastig, ik wacht altijd totdat híj smst :’). Maar dit is een andere situatie. Heeft ie toevallig iets van een wedstrijd ofzo? Of iets in die richting, dat je ‘m succes of veel plezier kunt wensen? Ik heb niet echt een idee :’).

haha jaa idd! daarom vraag ik hulp(A):stuck_out_tongue:
Uhmm hij moest voetballen vandaag maar dat was om half 12 dus dat is beetje dom om nu nog te smsen veel plezier ofso!:stuck_out_tongue:
Maar dankje voor je reactie in iedergeval
hoop dat meer mensen een idee hebben(A)

als hij een wedstrijd had ofsoow kan je hem smsen of hij heeft gewonnenxd
en als hij heeft verloren, bijvoorbeeld zeggen dat hij voor jou een winnaar isXD

Dankje voor je reactie!
Jaa dat is wel leuk!:slight_smile: maar ik weet niet of hij daar al klaar mee is:P
in ieder geval bedankt voor je reactie, deze onthoud ik ef:P

Miss iemand nog gewoon een idee? wat niks met zn sport te maken heeft?:slightly_smiling_face:

Iemand? :’(

Up!

Schat, ik wou alleen even zeggen dat ik je heel leuk vind! Dikke zoen . xxx

Dies ookwel leuk!:slight_smile: Dankje!

maar nu blijkt dus dat hij met dat andere wijf heeft:S
maar ondertussen smst hij wel naar mij ik voel meer voor jou… en denk meer aan jou dan mijn eigen vriendin dus nu weet ik echt niet meer wat ik moet doen:S

up!

Uhm zeggen dat hij een keuze moet maken omdat jij het niet fijn vind om in deze twijfel te zitten.?
En dat je wel wilt maar niet als hij met een ander meisje heeft ofso.

kleine citaatjes uit songteksten, bijv: i don’t believe that anybody feels the way i do about you now.
maar dan een minder afgezaagde.

Jaa inderdaad, denk dat ik dat ook maar ga doen!
ik voel me er echt kut door:s
ik spreek hem vanaaf niet meer dus denk dat ik het hem morgen maar ga zeggen…
In ieder geval bedankt Xx

wat eeen lul zeg,
jezus maar sorry?
zoiets wil je toch niet?! wie weet wat hy dan wel niet naar dat andere meisje stuuurt:o

sorry maar k denk dat je hem moet laten gaaan!
tis misschien niet makkelijk voor jou, maar stel jij hebt met hem en hy heeft nog 4 andere meisjes als optie ofzo?
das toch ook niet leuk voor jou :astonished:.

jaa daar heb je wel gelijk in… :S… had daar eigenlijks nog niet aan gedacht!
maar het is zo moeilijk
ik vind hem egt leuk… en wil hem eigenlijk gewoon houden:$
en ik weet dat dat fout kan gaan maar ik heb zoiets van dat zie ik dan wel weer:$ …
dankje hea!
X

Ik weet het, het is moeilijk.
Maar geloof me het is het beste bespaard je een hoop verdriet en pijn.
want als je erachter komt dt ie zoiets bij jou doet.
Man dan lijkt het net of je hele wereld instort!
Nu denk je oh ja dat zie ik dan wel, maar ja zo dacht ik ook.
Alleen ik had moeten luisteren naar de mensen om me heen, dan had ik nu niet zoveel pijn gehad etc.

succes met alles
x