iemand een idee?

Hallo iedereen ! :grinning:
Ik heb een probleempje, en ik kom er echt niet uit :pensive:
[fgcolor=#FF2908]PLEASE LEES HET VOOR ME!![/fgcolor]

Ik heb laatst een jongen leren kennen, we noemen hem wel… R
hij leek me heel erg leuk en heb ook uiteindelijk met hem gezoend toen ik uit was.hij vroeg nog of ik de volgende avond(zaterdagavond) ik dan naar zijn …najaa we noemen het maar ‘‘stamkroeg’’ kwam.
Ik zei dat ik nog even moest kijken hoe ik daar dan moest komen wand het is een eindje weg van m’n huis.

Uiteindelijk was het me niet gelukt om naar z’n ‘‘stamkroeg’’ te kunnen…
in het begin vond ik het een beetje jammer, maar daarna maakte het me weinig uit, ik wou me niet aan hem opdringen.ik was dus gewoon naar mijn eigen ‘‘uitgaansgelegenheid’’ gegaan, wand dat was wel dicht bij huis. ik kwam daar 3 van zijn vrienden tegen die ik al eerder had ontmoet. Ik ging bij hun zitten en we begonnen een gesprek over R

ze wisten als dat we samen hadden gezoend, dus vandaar begon het onderwerp. op een gegeven moment kwamen we op R zijn ex vriendin en toen kreeg ik dit te horen :hun hebben echt een knipperlicht relatie, en eigenlijk is dat meer vanwege de sex. ze kunnen niet met elkaar en niet zonder elkaar.
en ook nog een paar dingen over dat ie zich best wel uitsloofde voor de meiden.

je kon gewoon merken …dat zelf zijn vrienden er zich soms wat aan konden irriteren. En alleen al dat zijn vrienden dit tegen me zeiden zorgde ik er voor dat ik meteen klaar met die jongen was. maar nu het lastigste gedeelte!

Ik heb die avond totaal niet meer aan R gedacht, ik wou het lekker naar me zin hebben. En dat lukt ook meestal wel al B (zo noemen we de andere jongen maar) aanwezig is. B is een jongen die ik al best lang leuk vind, hij ziet er super goed uit en hij is ook erg aardig. in eerste instantie zag ik hem gewoon als een vriend van me en hij als mij als een vriendin…tenminste ik denk dat hij me toen zo zag. Maar na een tijdje begonnen we steeds meer met elkaar te flirten…en zag ik hem elk weekend bijna wel :flushed: Hij bracht me altijd thuis en natuurlijk stonden we buiten dan nog uren te kletsen en zoenen konden we ook niet laten.

ook dit weekend was het weer raak B was er weer, en ergens was ik blij dat ik me geen zorgen hoefde te maken over R. In het begin van de avond…kletsen B en ik soms even en zaten we elkaar te pesten door in elkaar zij te knijpen.
later op de avond gingen er steeds meer mensen weg en kwam hij gezellig bij mij staan. Hij kan het dan nooit laten om me een knuffel te geven of me een kus op me wang te geven. heel lief :couplekiss_man_woman:

Hij zij nog zelfs : ik ga je vanavond thuisbrengen hea?
Ik: uhm ja dat weet ik niet hoor
Hij: haha muts ja of nee
Ik: jaa :grinning:

wat zo fijn is bij hem je kan gewoon lekker doen wat je wilt…ook al vind je elkaar leuk je hoeft niet de hele avond bij hem te staan.maar in ieder geval wij gingen samen naar huis en ik ging bij hem achterop de fiets… hij slingerde elke keer expres heel erg zodat ik af zou stappen… en er een moment was om me te zoenen :flushed: weer slingerde ie en stapte ik af, deze x ging ik midden op de weg zitten. Maak je geen zorgen mensen ik leef in een dorp dus rond 5 uur 's ochtends is er maar zelden een auto te bekennen.

dus ik zat daar en hij zei: kom nou, ik zal niet meer slingeren
ik: nee ik blijf hier zitten kom me maar halen :stuck_out_tongue_closed_eyes:
hij keerde om gooide zijn fiets neer en sprong boven op me!
lagen we daar midden op de weg hij zoende me weer en eigenlijk wilde ik hem nog een x zoenen maar helaas bleek er net iemand langs te komen…
dus wij stonden gauw op en fietste weer verder

ik kon die glimlach op m’n gezicht haast niet weg krijgen…
vlak bij m’n huis aangekomen, stonden we weer een tijd te kletsen
en hebben we nog even gezoend… toen kwam de hele groep die later weg waren gegaan uit de kroeg ook richting mij huis, wan me broer had ze mee genomen. we hebben daar met z’n alle een tijd gezeten, en ik was moe aan het worden. Ook B wou naar huis, maar hij wou niet afscheid nemen waar iedereen bij stond, hij vroeg of we voor om gingen zodat we wat privacy hadden. Daar zoende hij me natuurlijk weer :flushed:

Toen ik in bed lag kreeg ik nog een berichtje van hem : Je bent leuk schat
ik had daar op terug gestuurd : jij ook :$oké nu heb ik dus mijn hele verhaal uitgelegd nu komt mijn probleem : vrijdag ga ik weer uit en ik weet toevallig dat B en R allebei er dan zijn. ik weet dus niet hoe ik R op een aardige manier vertel …dat ik hem niet echt meer ziet zitten …omdat ik van alles heb gehoord
en dat ik dus gewoon wil kunnen doen wat ik wil die avond.
omdat ik eigenlijk achter B aan wil :flushed:

heeft iemand een idee hoe ik dit op een relaxte manier aan R kan vertellen?

en zou eigenlijk wel willen weten wat jullie mening over B is
trouwens: we waren niet dronken die avond, alleen een heel klein beetje aangeschoten :stuck_out_tongue: we zijn dus al zo gek van ons zelf ahahha

xxxkus Naomi

B klinkt wel als een leuke jongen, leuker dan R iig. Gewoon, ga naar die uitgaansgelegenheid, ga daar flirten met B en mocht het toevallig op een gesprek komen dan vertel je het R heel casual.

je hoeft toch niets te zeggen als je een keer met hem gezoent hebt?
als hij erover vraagt dan zeg je gewoon dat je aangeschoten was en dat je B leuk vind, no big deal :wink:
B lijkt me een leuke jongen.

naar mijn idee hebben jullie niet echt veel contact gehad toen je met B was, dus hij komt er vanzelf wel achter toch?
maarja beetje lullig
als hij erover begint moet je gewoon zeggen dat je al een ander hebt

Hee!
als ik jou was zou ik vrijdagavond gewoon lekker voor B gaan. Ik weet natuurlijk niet hoe ze allebei zijn maar hij klinkt al een stuk aardiger.
als R dan naar je toe komt met waarschijnlijk de vraag waar je mee bezig bent, kan je hem gewoon eerlijk zeggen wat je heb gehoord over die relatie met zijn ex. Hij zal het waarschijnlijk een beetje ontkennen maar daar moet je dan maar doorheen kijken.
maak je er niet te druk over en have fun met B!

en trouwens, B lijkt mij echt een schatje :wink:

Ik zou er niet uit jezelf over beginnen, als hij ook nog zo druk is met zijn ex-vriendin hoeft hij waarschijnlijk niks met jou, en als hij ziet dat je het zo leuk hebt met B bedenkt hij het vanzelf wel.

ik dnek niet dat het nodig is om het tegen R te zeggen.
heeft hij je in die week nog opgezocht of contact gezocht?

jaa hij was spontaan naar de C1000 gekomen…waar ik werk…
maar ik was niet aan het werk toen smste hij of ik naar buiten kwam enzo…
maar daar had ik geen zin in dus ik had maar gezegt dat ik aan het leren was voor me examens

trouwens die ex-vriendin is er vrijdag niet…die gaat nooit hier uit