Iemand een idee? :)

Hallo dames!

Ik loop op dit moment het adspirantaat bij een leuk damesdispuut. We hebben nu de opdracht gekregen om met ieder lid apart (een-op-een dus) iets leuks te gaan doen. De bedoeling is dus dat we met +/- 18 origele ideeen komt. Ik vroeg me af, hebben jullie misschien ideeen? Wat zou ik met deze meisjes kunnen gaan doen? Ik ben een arme student dus het liefst activiteiten die niet te veel kosten, anders wordt het wel een heel duur grapje :stuck_out_tongue: Hoop dat iemand iets leuks weet :slightly_smiling_face:

Xx

bowlen
picknick houden (niet helemaal het weer voor trouwens) dan neemt iedereen wat mee
een binnenpicknick houden
zwemmen

Toen was mijn inspiratie op.

Hardlopen
Skeeleren
Zumba-en
Zwemmen
Wandelen in 't bos
Thee drinken en gezellig kletsen
Slenteren door de stad
Fietsen
Huiswerk maken
Gekke foto’s maken
Onderzoek doen naar iets interessants
Cake bakken
Koken voor een grote groep + inkopen daarvoor
Sinerklaas surprises maken + gedicht
Schilderen (Action heeft goedkope verf en doeken)

Een aantal kan ik wel wat mee :grinning: Dankjewel! Nog meer mensen? :wink:

up :slightly_smiling_face: Ik heb nog niet genoeg (A)

18+?
sexmuseum. is volgens mij maar 3 euro.

daar mag je ook 16 voor zijn :stuck_out_tongue:

haha oke.

Nee, ongeveer 18 activiteiten. Niet voor 18+

-Bioscoop?
-Een soort creatief middagje; zelf allerlei dingen maken (sieraden o.i.d)
-Gewoon een aantal films lenen van iemand/huren en die gaan kijken. Misschien een filmmarathon, of zoveel mogelijk afleveringen van een leuke serie kijken.
-Spelletjesmiddag; de hele middag ouderwetse spelletjes spelen, met thee & koek.
-‘Beauty’ middag (ik haat het om dat woord te gebruiken); maskertjes inslaan, scrubspul en weet ik veel wat nog meer.
-Kleren ruilen? (wat suggereer ik meisjes-achtige dingen… misschien wel kinderachtig voor een student, maar ach, anders weet ik ook niet wat ik nog meer kan adviseren XD)
-Een leuk museum o.i.d. bezoeken (zoals het sexmuseum :’)
-Tweedehands winkeltjes opzoeken?
-Naar het strand gaan en even uitwaaien.

Nouja, meer weet ik even niet.

Haha naar een sexmuseum zou ik nog wel gaan (leeftijden zijn 20 en ouder dus moet lukken :wink: Maar is die alleen in amsterdam? Dan houd het redelijk op, ik studeer namelijk in Nijmegen.Verder ook bedankt voor de ideeen weer :grinning: