Iemand een goede ballet sierpakjes site?

Hee meiden!

Ik zoek een goede site met hele mooie sierpakjes voor ballet. Hiermee bedoel ik dan pakjes die net iets anders zijn, bijvoorbeeld door van die extra versiersels te hebben.

Ik zoek echt een enorm speciale en unieke, om verschillende redenen, maar ik kan dus tot nu toe niet echt geweldige vinden.

Heeft iemand een idee voor een goede site?
Mijn budget is denk ik rond de 50 euro incl. verzendkosten. Iets meer mag wel, maar natuurlijk niet teveel.

Kus en dankje :heart:

Enige wat ik kan bedenken is Papillon… Heb je daar al gekeken? Verder weet ik het niet, mijn ouders vinden sierpakjes helaas zonde van het geld :frowning: Upje!

ik ben zelf helemaal weg van de pakjes van bloch, ze zijn eigenlijk vrij simpel maar ontzettend mooi.
Ik heb hem gewoon in een winkel gekocht dus weet niet precies waar je ze op internet kan kopen

nu zit ik toch een beetje te kijken, en de pakjes van wearmoi zijn ook heel mooi.
op de site danseres.nl hebben ze een paar pakjes daarvan. Ook heel veel papillon, maar daar ben ik niet weg van. toch zou ik eerder naar een winkel gaan omdat elk pakje anders valt.
trouwens @writingsoul mijn ouders vinden het ook zonde van mijn geld, maar ik moet mijn pakjes toch zelf betalen. en nu heb ik een beetje een zwak voor pakjes:$

Ooh okee dankje, sorry dat ik zo laat reageer, ik was het een beetje vergeten.
Ja ik ga het ook zelf betalen maar dat is uit persoonlijke redenen. :slightly_smiling_face:

Maar dankje! Ik ben ondertussen al verliefd geworden op een pakje van Capezio. Papillon heb ik nog niet geprobeerd en bloch vond ik niet zo :slightly_smiling_face:

haha oke,
kan je misschien een foto plaatsen?
en tja smaken verschillen he!

wow, ik had nog nooit van dat merk gehoort, maar ze hebben wel erg leuke pakjes:D ze zijn wel een stuk lager zo te zien

Papillon :slightly_smiling_face:

wij moesten ons balletpakje zelf versieren.
we hadden een gewoon simpel katoenen balletpakje en daar hadden we diamantjes op geplakt, zag er echt super mooi uit!