Iemand een aanfoto van deze schoenen?

http://i47.tinypic.com/2yuzn1s.jpg

dat vroeg ik me nou ook al af…

Hoezo?
Met schoenen heb je niet echt het probleem dat ze ‘anders kunnen vallen’, toch?

upje

Nee, dat is waar, maar ik heb de laatste tijd heel vaak bij de h&M dat het er mooier uitziet op het plaatje dan dat het werkelijk is.

ze zien er ook zo wel in real uit, alleen ze zitten wel kut vind ik ik had ze voor de gein gepast haha, maar de stof is heel dun en nouja iig ik vond ze niet geweldig.
'k vond de zool ook te dun, en m’n voet leek er heel scheef in haha.

ga zelf ff naar de h&m?

Mijn zusje heeft ze, en ze zien er hetzelfde uit als op de foto.

Ik heb ze in het echt gezien, ze zien er echt precies hetzelfde uit als op de foto.
Maar ik vind ze niet mooi :grin:

ff?
Niet iedereen woont dicht bij een H&M hoor.

maar als je nog een aanfoto wilt, ik ga vandaag naar denhaag maybe dat ze ze daar hebben bij de hm, dan zal ik 's een foto maken.

Jammer genoeg niet, nee.

Nou, zo erg vind ik het niet.
Als er een H&M in mijn woonplaats zou zijn zou iedereen met dezelfde kleren lopen en dan vind ik het ook minder leuk.

Die zag ik ook op die site, ik vond ze meteen al leuk! Maar geen aan-foto helaas, sorry! onzin reactie hihi

Die heb ik ook besteld, ze zien er zo iig leuk uit! Weet iemand ook hoe ze vallen? Ik heb eigenlijk maat 41 maar ze gaan maar tot 40, dus hmm… :stuck_out_tongue:

Ik heb wel zo’n vorm schoenen, van vorig jaar , met zwart en wit. daar kan ik wel een aanfoto van sturen?

graag. ik wil die schoenen ook!

zoiezo is er een onlineshop en alsnog kent en heeft iedereen wel wat van h&m in zn kast hangen :stuck_out_tongue:

dat is niet waar…

haha ik heb zo ook besteld, ik heb ook eigenlijk maat 41.
maar ik heb wel vaker zulk soort schoenen van de H&M gehad,
en die vielen groot daar had ik ook maat 40 van.
dus hopen dat ze passen.

nou dat dacht ik niet hoor… ik hou niet van de H&M das gewoon niet mijn stijl