Iemand die weet hoe kappers je haar zo krijgen?

heeej, altijd als ik van de kapper kom voelt mijn haar zo licht en heel schoon
en totaal niet pluizig, ik had gevraagd wat ze in mijn haar smeerde en dat was bio silk.
Dus ik heb dat gekocht en geprobeerd en ik krijg mijn haar echt niet zo.
iemand tips?

Ga je niet gewoon al met dood of beschadigd haar naar de kapper dan? Dan is het logisch dat je kapper dat eraf knipt en je haar een stuk beter aanvoelt.

neee! altijd alleen echt kleine puntjes. En ik dacht dat t aan de fohn lag,
maarja met fohn is het me ook niet gelukt

Misschien de shampoo die ze gebruiken?

ze föhnen ook niet met warme lucht, maar met koudere lucht. Misschien dat dat ook wat mee speelt?

Mijn kapper föhnt echt niet met koude lucht hoor

Ze maakt alleen mijn haar nat, ze wast het niet met shampoo…

Normaal föhn je eerst met warm en dan ga je er de laatste keer over met koud zodat het idd gladder word en beter in model blijft.

Goed opletten de volgende keer wat ze doet. Maar ik denk dat je haar nooit zo word als bij de kapper, er staat tenslotte wel een gediplomeerd iemand je haar te doen en je hoeft het dan niet bij jezelf te doen.

Ik heb mij eens door een kapper laten vertellen dat het ook te maken heeft met de klimaatbeheersing in de kapperszaak. Schijnt dat als de lucht een bepaalde vochtigheid graad heeft dat het haar hier anders (positief) op reageert dan de droge lucht bij de meeste mensen thuis.

Ook heb ik de term ‘‘Geïoniseerde lucht’’ horen vallen, maar hoe dat precies werkt is mij niet duidelijk.

IDK wat de kapper met me haar doet maar altijd als ik er vandaan kom is me haar echt zoo amazing en een weekje later is het alweer drap

Geïoniseerde lucht kan uit een föhn komen met ionische functie, mijn fohn heeft dit ook en komt gewoon van de mediamarkt. Zeker een aanrader!

Its magic :smirk: