Iemand die mij niet mag & beste vriendin..

Misschien een beetje raar om dit op zaterdagavond te posten, maar het zit me heel erg dwars dus oke. Op school heeft onze mentor een nieuwe plattegrond gemaakt van de plaatsen, en ik ben naast een meisje geplaatst die mij helemaal niet mag. Ze heeft me al vanaf het begin van het schooljaar vuil aangekeken en ze vind het ook grappig om mijn boeken aan iedereen door te geven. Ik zit nu dus naast haar, en aangezien er bij mij een sociale fobie is vastgelegd durf ik geen contact met haar te maken, en liever ook niet om een nieuwe plek te vragen, alhoewel ik dat wel graag wil. Ik heb dit tegen mijn beste vriendin gezegd, en zij vind dat ik me heel erg aanstel, want volgens haar is M (degene waar dit allemaal over gaat) een van de aardigste personen die ze kent. Ik & mijn ‘beste vriendin’ hebben nu een soort ruzie zeg maar, daar baal ik echt heel erg van. Ondertussen lijken mijn ‘vriendin’ en M nu beste vriendinnen, en aangezien ik alleen met die vriendin omging sta ik nu in de pauzes enzo alleen. Ik weet niet wat ik nu moet doen, kan iemand mij misschien een (paar) tip(s) geven? Alvast super bedankt. xoxo’

Btw sorry als het verhaal erg vaag en/of te lang is, en sorry voor de vage titel, kon even niet op iets fatsoenlijks komen.

Gelukkig is het vrijdag dus er is niks raars aan

En naja, je moet voor jezelf de volgende vraag stellen: Zit je liever de rest van het jaar naast dat meisje of stap je op je mentor af wat inderdaad even eng is, maar waardoor je je niet meer zo naar hoeft te voelen?

Succes! (:

ik vind het ten 1 heel raar van je vriendin, ze laat je gewoon in de steek, wat stom. ik zou zeggen praat erover met je mentor of iemand anders. of ga een keer met dat meisje praten, waarom ze zo vervelend doet, 1 op 1. vaak zijn mensen dan heel anders en als ze merkt dat jij je niet goed voelt…

en btw, het is vrijdag en nog geen zaterdag! hopenlijk ben je nu weer even heel blij :slightly_smiling_face:

Super bedankt allebei, ik zal proberen om er iets mee te doen! :heart: