iemand die mij kan helpen?

hee,

ik zal maar meteen met mijn verhaal beginnen, ik had een tijdje geleden een topic geplaats over dat ik iemand leuk vond, en hij kijkt mij echt supervaak aan op school, maar niet weet op het wederzijds is etc. aangezien ik hem eigenlijk niet op school kan aanspreken (hij is nooit alleen, altijd bij zn vrienden) is het een beetje lastig om met hem te gaan praten, want de kans is heel groot dat een aantal van zn vrienden me voor gek verklaren ofzo (door wat er een tijd geleden is gebeurt).

nu kan ik hem wel op msn aanspreken, en dat heb ik tot nu toe één keer gedaan (voor huiswerk) maar toen reageerde ie vrij bot… en eigenlijk weet ik niet wat ik verder moet zeggen na ‘hee, allesgoed, blablabla’… iemand die mij kan helpen??

alvast bedankt, (:
x.

Je vraagt nu om hulp begrijp ik?

Als jij het idee hebt dat hij bot reageert en verder geen aandacht meer besteedt, laat hem dan.
Het is moeilijk, maar hij zit niet op een vriendinnetje te wachten denk ik.

ik denk ook niet echt dat hij geinteresseerd is ;s

ik weet het niet, in het andere topic wat ik had gemaakt had ik wat meer uitleg gegeven… maar het is zegmaar zo, hij is teweten gekomen dat ik m leuk vind (al best een tijdje geleden) omdat iemand die ik dacht te vertrouwen het heeft doorgeluld… maar op school kijkt hij mij altijd heel vaak aan enzo, zo diep in je ogen zegmaar… en dan minimaal een keer per dag maar meestal nog wel vaker… enja, ik weet gewoon niet wat ik daarvan moet denken…

[i]Jongens komen van Mars…
Jongens zijn vaag
Ze zeggen echt niet wat ze bedoelen
Dus ik zou niet zo snel naar zijn gedrag kijken

JONGENS ZIJN VAGE GEVALLETJES VAN MARS!![/i]
iets te veel ervaring mee als het aan mij ligt…

maargoed Jongens reageren op msn vaak heel bot ze weten niet hoe ze over komen… en tjaa… zo zijn jongens vaak. vooral als ze horen dat een meisje ze leuk vind… dat gaan ze rare dingen doen…
iik zou veder niet echt weten wat je er mee moet…

suc6

haha, iig bedankt voor je reactie. (:

nog iemand?

misschien reageerde ie zo bot omdat hij huiswerk niet zo leuk vind
en liever ergens anders over praat?
haha, maar misschien moet je gewoon afwachten en als hij nog een keer bot doet moet je misschien vragen van waarom die zo bot doet

als ik jou was zou ik gewoon nog een x op msn tegen m gaan praten,
maar dan niet over huiswerk :stuck_out_tongue:
ga gewoon praten over uitgaan, hobbies of iets wat op school was gebeurd ofzo… gewoon een beetje luchtig gesprek ofzo ^^
en als ie nog steeds heel bot reageert en van die korte antworodjes geeft, moet je gewoon iets zeggen als 'lekker enthousiast ben jij weer :stuck_out_tongue:
ik had dat namelijk ook een keer met een jongen,
ik zei altijd heee! & dan kreeg ik terug ey en dan zeg ik alles goed :grin:? en dan zei ie; jmj ? oftewel, zo kort als mogelijk maar :stuck_out_tongue: dus toen zei ik ook; whoo wat ben je weer lekker enthousiast vandaag ^^ en toen zei ie; jaa ik ben ondertussen ff met iets anders bezig… sorry(K)
oftewel, wat ik hiermee duidelijk wil maken, het hoeft niet gelijk te betekenen dat ie je niet aardig vind ofzo hoor :wink:

mss vond hij 't niet leuk dat je enkel maar over huiswerk begon, dan lijkt 't of je hem enkel nodig hebt voor iets te weten te komen over school, wat je allemaal moet doen enz, en niet echt in hem als persoon bent geinteresseerd, snap je? x

aah, dankjewel (: ja misschien is dat wel zo ja…
maar hoe doen jullie dat dan op msn, dat je ineens over iemands hobbies/school/oid gaat praten? om nou meteen na dat allesgoed te komen met: wat zijn je hobbies? dat staat ook weer een beetje weeeeird. :stuck_out_tongue:
x.

iemand nog?

haha
ja inderdaad als je het zo zegt klinkt het vreemd
maar heeft hij misschien iets in zijn naam staan?
kun je daarover beginnen van wat betekent dat?

ik moest gisteren wat vragen voor een proefwerk en hij gaf gewoon antwoord, maar een paar uur later vroeg ik nog wat en toen zei ie helemaal niets meer… en volgens mij ben ik gewoon een beetje nutteloos bezig, dus ik heb besloten hem te gaan vergeten (dat had ik al een tijdje in mn hoofd)… niet dat dat zo makkelijk gaat bij mij, maargoed… iig nog bedankt voor de tip enzo (:

[i]gewoon van heee alles goeed?
nog wat gedaan?
iets gebeurd op school?

& DAN : stuur je hem een liedje.
dat werkt echt, want dan vraag je bijv; jaa hou je van dit soort muziek ofzo. of zeg je: dit is echt mn lievelingslied ;$

wat ook werkt: bloos-smileys. echt raar ofzo, maar daar reageren de hersenen van een jongen heel goed op haha!

succes nog verderrr,
x[/i]

je moet hem niet vergeten :astonished:
dan moet er wel meer moeite voor doen, anders blijf je er een schuldgevoel aan over houden. (ik spreek uit ervaring.)

Nee, ik denk dat je hem inderdaad beter kunt vergeten. Sorry meisje, maar hij toont te weinig interesse.

haha, nou, toch denk ik dat het het beste is. ik doe al iets meer dan een half jaar moeite, en hij doet gewoon niéts. trouwens, in het begin heeftie een keer gevraagd of ik niet moest dansen op een feestje, en ik met mijn domme kop heb toen gezegd: nee, hoeft niet perse…

maar dat doe ik altijd, iets verkeerds zeggen op van die momenten.
ik kan alleen niet zo goed mensen vergeten ghehe, en het is vervelend datie me dan elke keer aankijkt, want dan word ik er telkens weer aan herinnerd.

en van dat schuldgevoel, ik heb het ook wel eens gehad, maar ik heb nu het idee van, ik heb voor een deel geprobeert wat ik kan, jammer dan.

nog bedankt voor de tips trouwens(:

een half jaar is niks, ik heb 2 jaar achter mn huidige vriend aangelopen :stuck_out_tongue:
Ik zou als ik jou was gewoon doorzetten, maar niet heel erg overduidelijk met hem flirten, gewoon een beetje hard-to-get spelen, en niet steeds tegen hem aanlullen op msn, denk dat ie dan snel denk: heb je háár weer…

volgens een vriendin is het al een jaar… maarja, hij doet niets, en als hij echt wat in me gezien had, had ie vast al actie ondernomen. want volgens mij is hij niet echt verlegen, ghehe.