Iemand die mij en mijn vriend wil fotograferen

Hoi,
Mijn vriend en ik willen graag weer nieuwe leuke foto’s. Nu is mijn vraag of iemand het leuk vind om foto’s te schieten van mij en mijn vriend in bijvoorbeeld het bos, park of het strand. Of misschien dat we iemand kunnen helpen voor een schoolopdracht of ervaring/uitproberen nieuwe camera! We zouden het erg leuk vinden!

xx

… euhm kan je dat daar ter plaatsen niet vragen?

Ja dat kan ook. maar we vinden het leuk om meerdere foto’s te hebben en iemand die fotograferen leuk vind doen we er ook een plezier mee denk ik.

maar dan is het makkellijker om de plaatsen erbij te zetten (: want ik denk niet dat sommige uren gaan reizen voor wat fotos te nemen.

Het mag in brabant, utrecht, zuid holland zijn. maar wij hebben een auto dus kunnen eigenlijk overal wel heen! met overleg komen we wel op een locatie lijkt me. En eventuele reiskosten zijn voor mij en mijn vriend! :slightly_smiling_face:

Ik woon in Gelderland tussen Nijmegen en Arnhem, ik zou het best willen doen. Zit er een vergoeding aan vast of verwachten jullie het gratis.

Cool ik woon ook tussen arnhem en nijmegen. Wou ik even melden haha.

Heey,
Leuk zeg! Super dat je reageerd! We willen je best een vergoeding geven hoor! Daar moeten we het dan maar even over hebben :slightly_smiling_face: Heb je ervaring met fotograferen? zullen we verder note?

up

Heb je genote :grinning: