Iemand die me zou kunnen helpen :(

Hooi,
Ik heb sinds kort een vriend,en we hebben nu al elkaar 5 keer gezien.
Vandaag was de 5de keer dus,we zouden gaan varen in zo’n fluisterboot ergens dicht bij de polder.
Tot grote spijt moest je voor reserveren als je in zo’n bootje wou varen.
We besloten maar te gaan wandelen…het was wel gezzelig maar niet echt dat hand in hand lopen ofzo.
Ik ben echt stapel op hem,maar omdat hij het rustig aan wil doen durf ik haast niks te proberen bij hem.
Nou na een uurtje gewandeld hebben,gingen we na de auto,ook in de auto wat gepraat.
Het was iets van 1 uur en besloot weer na me huis te rijden,wat ik zoo jammer vond,en hij merkte dat er iets was en vroeg gaat alles wel goed?
waarop ik antwoorde dat het jammer is dat ik nu al na huis moet,we kunnen toch even bij een meer gaan kijken en daar aan het strand zitten.
Hij zei er is niks te doen hier,en hield z’n standpunt vast dat er niks te doen was.
Hij zette me af gaf me wel een lieve kus en reed weg…
Ik voel me nu gewoon zoo naar,wat moet ik nou doen.
Geliefde stelletjes willen niks anders dan bij me kaar zijn
of heb ik dat mis?
Tips,oplossingen zijn echt welkom want ik weet niet meer wat ik nu moet doen!:frowning:

Nou misschien met hem erover praten… Dat jij het gevoel hebt dat hij niet bij jou wilt zijn, want lieve schat wij weten niet wat in zijn hoofd omgaat.

Misschien snapt die gewoon je hints niet en dacht dat jij het saai zou vinden enzovoort…

Ik snap dat je er kut door voelt en het gevoelt hebt dat de je niet leuk vind enzovoort, maar je moet er echt een gesprek met hem over hebben =)!

idd praat er gewoon over met je vriend…
geliefde stelletjes zitten het liefst zo veel mogelijk aan mekaar, naja ze willen wel graag bij elkaar wezen…
dus praat er gewoon over hoewel ik weet niet hoe hij is als jullie gewoon met zijn 2en op zijn of jou kamer zijn… want mijn vriendje die is als we de hond gaan uitlaten ook niet van handje vasthouden enzo pas als we met zijn 2en alleen op zijn of mijn kamer zijn wel… maarja… dat is bij iedereen verschillend dus praat er gewoon over

Wat de bovenste 2 zeggen. ^^

wat de rest ook al zegt, praat met hem erover en vraag of hij hetzelfde voor jou voelt als jij voor hem

misschien denkt hij :

hoe langer ik ermee wacht
hoe specialer het wordt als we al die dingen eindelijk doen

hebben jullie al gezoend of niet?

sorry dat dit antwoord op zich liet wachten van mij,
Maar we hadden al wel gewoon gezoend…dus geen french kiss of dat sow…
Toch mag op dit topic wel een slotje op…
Dit was einde verhaal voor deze jongen…
Hij zag dat we verschillend waren … :crazy_face:
en niet me kaar paste…

vriendelijk bedankt x

=O