Iemand die kan helpen wat betreft (minimum)loon? Niemand kan me duidelijke info geven

Hallo,
Ik heb een vraag waar ik al heel lang mee rondloop en overal waar ik om info vraag krijg ik een ander antwoord of geen. Als het niet hier mag verwijder het maar! Maar hoop dat iemand me kan helpen.
Ik ben 23 wordt 24 over 1 maand, ik heb sins 2020 een job in de agrarische sector (manege). Ik was 21 en ben begonnen mey €9.00 Netto en een 0 uren contract. Let op ik werk wel gewoon 35 uur. Nu zitten we in 2022 en heb geen loonsverhoging gehad buiten de halfjaarlijkse wettelijke verhoging. Zit ik dan niet lager dan het minimumloon? Ik werk 35 uur, heb een 21 uur contract (nooit gezien, de werkgever vergeet het constant te geven) en verdien niet meer dan €9,20.
Kan iemand me hier uithelpen? Ik wil graag meer gaan verdienen, want als ik iedereen om me heen hoor zit ik toch ver onderaan met wat ik verdien.
Groetjes en alvast bedankt!!

Je zegt dat je het contract nooit gezien hebt, maar je moet het contract toch zien om te tekenen?
Ik denk dat het per bedrijf verschillend is. Want ik ken mensen die vanaf hun 21e een volledig loon krijgen en ik krijg zelf loonsverhoging tot wanneer ik 23 word.
Kun je ook niet aan iemand anders je contract vragen? Of anders blijven vragen totdat hij je het contract geeft?

Ik heb ook nooit iets getekend maar je kan ook een mondeling contract overeenkomst hebben zag ik. Qls je ergens 3 maanden aan het werk bent heb je officieel een modeling contract. De eerste de 0 uren heb ik gezien en getekend maar daarna niks. Maar het contract daae gaat er me niet echt over, meer over dat ik vanaf 21 jaar dus nooit een loonsverhoging heb gekregen en zelf denk dat met 24 jaar €9.20 toch wel laag is. Maar nergens vind je goede info erover of duidelijke. Iedereen om me heen verdient minimaal €11.