Iemand die ibms studeert op de han?

Is er iemand die international business and mangement studies studeert op de hogeschool van arnhem en nijmegen in arnhem. Want op de site staat dat het jaar begint in februarie maar tijdens de open dag zeiden ze volgensmij augustus net als elke andere opleiding. Maar ik heb ook nog geen studiekeuzecheck ontvangen en op de site staat dat als je in februarie begint je hem in november krijgt en ik ben nu echt heel erg in de war :s Want op studielink heb ik voor leerjaar 2015/2016 ook gewoon voor begin augustus ingeschreve volgensmij.

Oe vervelend dat het zo onduidelijk is. Ik studeer zelf op de HAN, maar een andere opleiding.
Veel opleidingen kun je op twee momenten starten. In september of februari. Als ik even voor mijn eigen opleiding spreek is de februari route heel slecht geregeld. Dit zie ik nu ook een beetje terug bij jou. Als ik jou was zou ik gewoon naar de HAN bellen. Hou er wel rekening mee dat er nu carnaval vakantie is en er waarschijnlijk niemand op zal nemen. En ik raad je aan de septemberstroom te pakken, want mijn ervaring is dat die tenminste beter geregeld is dan de februari stroom