Iemand die gek is op feitjes is op zoek naar de waarheid.

Hallo meiden!

Ik hoorde van mijn vriend dat 19/20 jongeren niet weten wat utopie betekent, maar hij had geen geen bewijs. Lekker slim weer… Ik was zelf 1 van de 19 die dat niet wist haha. Omdat ik dol ben op feitjes wil ik toch echt ‘bewijs’ hebben dat het waar of niet waar is. Stiekem hoop ik om mijn vriend ongelijk bewijzen, haha.

Kunnen jullie ja/nee antwoorden op de stelling: Ik weet wat utopie betekent.

PS; ik weet niet of dit de goede categorie is, maar dit lijkt mij wel het meest logisch! :slightly_smiling_face:

Ik weet niet wat utopie betekent. Dus dat is een ja op de stelling?

nee, ik weet wél wat een utopie is

Ik weet het ook niet.

Ik weet wel wat utopie betekent.

Ik weet niet wat utopie betekent.

Je weet wel dat je niet slechts 20 mensen kan ondervragen toch?
Voor een echt goed beeld zou je natuurlijk het best een miljoen mensen kunnen hebben of zo, maar het zou al een begin zijn als 100 mensen hierop reageren.

Ik weet het wel

Ik weet het wel. :'3

Oh, maar het was niet alleen 20 mensen. Ik weet niet hoeveel mensen er waren ondervraagd (niet gevraagd), maar het zou dus zo zijn dat 19 van de 20 jongeren het antwoord niet wisten.

Enne, bedankt iedereen! Ik ben toch benieuwd wat de uitkomst zal zijn. :grinning:

Ik weet het niet x]

ik heb geen idee?

Oké haha. Nou ja áls je op 20 mensen af zou gaan zou het nu al niet meer kloppen!

ik weet niet wat het betekent :dancing_women:

Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat wat meer mensen wisten wat het betekent…

Ik ook. Daarom heb ik dit hier op girlscene gezet. Misschien klopt die 19 van de 20 toch…

ja

Je stelt een hele rare vraag die mensen op verschillende manieren kunnen begrijpen. Je moet nooit ‘niet’ in een vraag zetten. Dus: Weet jij wat een utopie is?

En ja ik weet wat dat is.