iemand die een header wil maken?

mijn blog (http://meetmystyle.blogspot.com) is veelbezocht en ik wil een nieuwe header. met een soort van handgeschreven stuk met de tekst “meetmystyle”. zwarte letters/handschrift en babyblauwe achtergrond (het liefst) andere suggesties zijn natuurlijk ook welkom.

iemand die iets leuks weet/wil maken ?

Er is hier al een topic over (als ik het goed heb!) , waar je teksten/namen kunt sturen , en dat er dan een tekening (incl.)van gemaakt word.

Ik zou trouwens ook wat beter letten op je Engels…

ik heb niet zo’n zin om er 1 te maken… maar ik wou even zeggen dat ik het lettertype op je website echt vervelend vind lezen en er ook goedkoop uit vind zien

Wow, allemaal negatieve reacties… Ach joh, zolang jij er maar plezier in hebt =)

Ik zou er graag een voor je willen maken, ware het niet dat ik compleet aan het stressen ben voor mijn examens…

bedankt voor de reacties. hahaha

als je het over mijn reactie hebt dan wil ik nog even zeggen dat ik dat helemaal niet bot bedoel , ach ja.

Waarom maak je die niet zelf met paint? Daar kun je ook plakken knippen en in schrijven :wink:

wil ik best doen heur :wink:
note me maar =)

Neem ook een speed dieet. Rennend engels leren?

Whahaha 2 vliegen in 1 klap :V

Hahahah X’D

Ja dat vooral.

Wil je alleen maar een blauwe achtergrond en zwarte letters? Nou dat kan ik nog wel voor je maken, maar wil je niet wat leuks erbij… Een celeb op je header ofzo je idool? Laat maar weten iig