Iemand die dit herkent?

x

ik denk de combinatie van beiden :wink:

De kans dat je hem mist is erg groot inderdaad. Ik heb dat ook vaak, als ik dan bij hem ben dan ben ik ongelofelijk blij, en als het dan vlak is voordat we weer weg moeten voel ik me echt heel rot. En kan ik elk moment huilen. En je eerste schooldag telt ook vast wel mee.

Ja dit herken ik wel :wink:

Oke gelukkig dat ik niet de enige ben, het is dus herkenbaar. Ik heb het weleens meer de dag nadat we samen waren… en het gaat altijd van de een op andere seconde weer over. En ik hoop dat dat snel is want ht is echt een kutgevoel

Ik heb het juist na een aantal dagen. Ik zie mijn vriend ook alleen maar in de weekenden omdat we 1. te druk zijn en 2. ver van elkaar af wonen. De eerste paar dagen zit ik nog in een soort ‘roes’ :stuck_out_tongue: maar de dagen daarna… dan begin ik hem helemaal te missen en voel ik me echt verschrikkelijk XD. En dan zie ik hem weer en is alles weer goed :slightly_smiling_face:.

Ik denk omdat je bang bent dat hij misschien rare dingen gaat doen terwijl je dat niet wilt denken, maar het niet kan stoppen, en omdat je graag wilt dat hij bij je kan zijn… ik zou hem gewoon een lief smsje sturen, en verder niet te veel ofzo, dan kom je misschien heel wanhopig over en gaat ie raar doen…?

Ja ik herken dit ook. Heb altijd precies hetzelfde als jij. Vandaag iets meer omdat ik naar de tandarts moest en hij moest ook naar stage en kon niet mee. Kan zowiezo niet omdat we 30 km bij elkaar vandaan wonen.

Ik herken dit helemaal.
Ik heb precies hetzelfde als jou.
Vriendje in het weekend omdat we te ver wonen, niet door de week.

Je mist gewoon je knuffels, meer niet.
Een iemand om alles tegen te zeggen…

Ik herken dit ook hihi.

Ik herken 't ook wel ja! Ik zie m’n vriend de ene week heel veel en de week erop totaal niet. Dan weer een week veel, dan een week niet… Na het weekend dat ik hem veel gezien heb, mis ik hem ook heel erg… Ik slaap niet lekker en ben er soms zelfs een beetje ziekig van!
Vaak bel ik hem maandag in onze -toevallig gelijktijdige- pauze eventjes, 's middags. Vaak gaat het daarna een stuk beter en realiseer ik me weer dat het maar een paar nachtjes slapen is, voor ik hem weer zie!