Haii
Heeft iemand mischien dezelfde camera als mij?
ik zou graaf tips&tricks willen horen het gaat om deze camera
Olympus fe-340
Nee ik heb hem niet. Maar misschien staan er wel tips in revieuws of iets dergelijks?
zoek eens op google?
- Probeer zelf wat
- Handleiding
- Google - reviews, tips en trucks
- Stel je vraag in het fotografie topic
- Geen antwoord? Maak dan pas een topic aan…
Ja ik hem hem! Wat wil je weten?
- al gedaan
- kwijt
- staat niks
- dat doe ik nu tch XD
40 AL GEDAAN
Nou weet jij mischien met welke stand of wat dan ook je echt super mooie foto`s kan maken ? klinkt een beetje vaag
Dat ligt eraan in welke omgeving je zit. Moet je met licht en donker werken. Korte of lange sluitertijd etc…
Hm, nou voor dingen van heel dichtbij kun je het beste de super macro optie nemen. Maar voor bijvoorbeeld een landschap de landschap optie haha. Dit klinkt allemaal best wel logisch, heb je de handleiding toevallig gelezen? Want daar staat best duidelijk in wat je het beste kan gebruiken voor een bepaalde foto!
En, is het gelukt?
door de camera op de juiste stand te zetten krijg je echt niet in een keer supermooie foto’s hoor haahhaha
Ja dat zou wat wezen :’)
xD weten jullie hoe je wazige achtergrond doet met deze camera?
Wazig? Oh je bedoeld weinig scherpte-diepte.
Groot diafragma = weinig scherpte-diepte.
Maar mijn ervaring met point & shoot camera’s is dat dat dan niet opvalt, ook al staat het diafragma op 2.8 ofzo :’)
Ja ik weet wel WAT je moet veranderen maar ik weet niet hoe je dat doet op deze camera
volgens mij kan dat niet goed op een compacte. maar ik kan het mis hebben hoor!
Of het kan niet of het staat in de handleiding.
Je kunt de handleiding toch wel googlen?
Als ik de handleiding online kan vinden van mijn 30 jaar oude camera dan zou de handleiding van jouw camera al helemaal te vinden zijn