Iemand deze gezien?

http://img4.imageshack.us/img4/5473/sandaaltje.png

Deze sandaaltjeskwam ik tegen in een nieuwsrubriek bij de Gelderlander. Ik heb ze alleen nog nooit gezien bij Sacha (waar ze volgens het filmpje vandaan komen) en ik vraag me ook af of ze ze alleen in 't zwart hebben, of ook nog wat anders en of het er een beetje leuk uitziet in 't echt. Als iemand ze gezien heeft en me dit kan vertellen, alvast bedankt voor de hulp =)

Ik werk bij Sacha en wij hebben net een nieuwe lente/zomer collectie binnen gekregen en daar zitten deze niet bij inderdaad. Misschien dat ze nog uit moeten komen, want van de voorkant hebben we wel een sandaal en van achterkant hebben we er ook 1. Ik zal 't even voor je in de gaten houden :slightly_smiling_face:

ik vind het trouwens meer iets voor invito

Als ik het goed begrijp bestaat er dus wel een laarsje zoals de achterkant van de schoen en ook een sandaal zoals de voorkant? xD Misschien verschilt het assortiment enigszins per Sascha? Maar in ieder geval bedankt =)

Ehm, het verschilt zeker per Sacha, maar omdat wij (Den Haag) het grootste filiaal zijn hebben wij de complete collectie. Dus als d schoen er toch is of nog uit moet komen, krijgen wij hem zeker binnen

Bij asiajam categorie shoes x] ik vind ze ook wel leuk :grinning:

whwha, ik zit doodleuk op playknop te drukken, is het een foto :’)

lekker off topic btw x’D

Ahaha, hoe vaak heb je het geprobeerd? =p

En ik heb ook op Asiajam gekeken, daar hadden ze rooie in zo’n soort model, best leuk ja, maar ik wil toch altijd wel even passen enzo =)

En ik hoop dat ze dan nog bij de Sacha binnen komen =o Ik ben echt kieskeurig in m’n schoenen op 't moment

-heeft inmiddels al andere schoenen bij de Sacha gekocht- Ook een half laars/sandaal soort, maar dan beige en van achteren met linten gestrikt =)