Iemand besteld op Cutedress.nl?

Heej

Ik had laatst een jurkje besteld op cutedress.nl hij leek me best betrouwbaar en zat al een tijdje te kijken je kan je daarop ook aanmelden enzo.

nu heb ik het jurkje 27/07 besteld en zou het 30/07 krijgen…maar nier gehad dus ik denk ga even kijken op die site (soms kan je je pakket traceren)
maar nu lag die site eropeens uit…

dus ik had ze gemailt en ook niets terug gekregen die site ligt er nu al 2 dagen uit maar nu vroeg ik me af of iemand daar ooit op heeft besteld en het binnen heeft gehad…zoja dan hoef ik me geen zorgen te maken dan komt het vast volgende week wel maar zo niet moet ik maar is gaan zoeken naar een telefoon nummer ofzo of ze spammen:Pwant ik vind het een beetje zonde zomaaar geld weggeven!

Vreemd, maar ik heb daar nog nooit iets besteld! Upje dus.

google het eens

Misschien was je niet thuis toen ze kwamen leveren? Op google staat alleszins niets over dat ze onbetrouwbaar zouden zijn ofzo. Ik zou nog even afwachten, het is maar een dag later en het is zondag dus dan sowieso geen pakjes.

ja wel raar,
maar misschien zijn ze bezig met de site?

vrijdag zou het binnen komen toen was me broertje heel de dag thuis had wel een ander pakketje binnnen gehad.

en had al op google gezoht maar kon niet echt iets vinden alleen dat mensen dat leuke jurkjes vinden enzo maar er staat vaak onder heb er zelf niets gekocht dus word er niet echt wijzer van ik hoop dat ik het maandag binnen heb!:open_mouth:

Ik had eens iets bij konad nails gekocht, zonder te zien dat op hun voorpagina stond dat ze net die periode niet leverden. Dus het kan zijn dat ze op vakantie zijn en dat je het erna wel krijgt ofzo

Nog geen zorgen maken. Als je het binnen een week niet hebt, ga je je er bij moeten neerleggen. Bestellen op internet brengt altijd een risico met zich mee

ja ze waren niet op vakantie dat weet ik iig dat hadde ze niet op hun site staan!
maargoed ik hoop dat ik het maandag binnen heb!
alleen vind het vreemd dat ze niet trg mailen

maargoed denk dat ik maar moet afwachte!hoopte dat iemand daar wellis had besteld dan was ik teminste een beetje gerust!

Hi Girls!

Nadja hier. Mede-eigenaresse van CuteDress. Wat er aan de hand was met onze webshop is dat onze website het limiet aan dataverkeer had bereikt! :frowning_face:. Om een lang verhaal kort te maken, we zijn er achter gekomen dat wij betalen voor een super duur pakket, terwijl wij technisch een goedkoper pakket hebben ( en dus ook minder verkeer kunnen hebben qua data )

We zijn inmiddels weer online en gaan maandag, wanneer onze webhostpartner weer open is, meteen bellen en ze even op de welbekende vingers tikken.

Onze mail is namelijk afgelopen 2 dagen ook afgesloten, vanwege die limiet.

Even terugkomend op je pakketje. Deze hebben wij 100% zeker woensdag 28/7 verstuurd. Normaliter krijg je deze 1 of 2 dagen later binnen. In het geval van TNT kan je het pakket echt maandag of dinsdag verwachten. Zo niet, neem dan contact met ons op en we zullen je alsnog het jurkje opsturen.

Wij balen hier enorm van, want door dat stomme hosting bedrijf krijg je dit soort topics, terwijl wij alles doen om goede service te verlenen.
Ik hoop dat je zo gerust gesteld bent! Onze excuses.

Netjes dat ze dat even komen zeggen, zo :grin:

Jaa, en nu hopen dat het geen random persoon was :'D

Haha ja, anders zou het nogal lullig zijn Ö
Zal toch niet? Naaaaah…

Ik denk niet dat een random persoon dit meteen uit zijn duim kan zuigen…

Netjes van ze :stuck_out_tongue_winking_eye:

Het zou gewoon kunnen :B

Maar ik denk het niet :'D

ze heeft mij ook gemailt dus het was wel echt:)

ik heb op me volgende bestelling 10% korting gekregen.
ik mocht de kortingscode hier ook neerzetten zodat jullie er ook van kunnen profiteren.
de code is : teunissen10
het is geldig tot 30 september 2010.
het is ook geldig op SALE artikelen!

Hartikke bedankt voor de goede service

Haha dát is pas service!

google het eens

Als jij geen topics van 2010 omhoog gaat halen.

Oud topic, slotje.