Iemand bekend met deze webwinkel?

hoooy!

ik had een vraagje, heeft iemand misschien ervaring met deze webshop ? Ik wil namelijk heel graag iets bestellen maar ik vind het best eng omdat ik van die verhalen hoor dat je niets krijgt maar wel betaald enz. :flushed:
Dus heeft iemand hier ooit wat besteld?

http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/dycfashion/

Haha, t ligt eraan van wie je die verhalen hebt gehoordā€¦ Als het reviews op internet zijnā€¦ of verhalen van vriendinnen!
Ik heb dā€™r nog nooit wat besteldā€¦

dus; up!

Ja klopt, maar ik bedoel gewoon algemeen. Met van die redelijk onbekende webshops weetjewel, dat het niet al te betrouwbaar isā€¦

Dus ik hoop dat een paar mensen hier daar wat besteld hebben, en alles goed ging haha!

Oh, haha, ik heb even op de site gekeken!
Ik vind 'm er niet echt professioneel uitzien,
en dit klinkt ook niet echt professioneel :

Onze paypalaccount is : fashion-stylish@hotmail.com . Graag van te voren melden als u met paypal het geld wilt overmaken.

Andere retourneringen accepteren wij niet. Vraag dus voor de zekerheid de precieze maat van elk kledingstuk.

Ik weet niet; zowiezo is het een gratis siteā€¦ Als er niemand komt die deze site kent, zou ik zowiezo geen grote bestelling doen! En als het dan goed gaat, nog een bestelling.

Ik ben toevallig de eigenaar van de website
en ik kan jullie vertellen dat ik nu al meer dan 200 orders goed heb mogen afronden.
We zijn bezig om een officiele site te maken en om nog meer spullen in te kopen die heel erg Hot zijn op dit moment!

Met paypal betalen, laat eigenlijk al zie dat we betrouwbaar zijn, omdat je het geld kan terugclaimen als je de kleding niet ontvangen hebt.

We hebben trouwens vandaag weer heel veel nieuwe kleren binnen!
Voor vragen kan je me mailen of je kan me ook bellen als je het niet vertrouwd. ( je mag ook mn hyves/facebook hebben, om te zien wie ik ben)

nu vertrouw ik het wel ^^

bedankt amorous :relieved:
ik heb je order net binnen!

Haha, toevallig ; )

http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/dycfashion/full8315543.jpg