Iemand bekend met bijbaantje PLUS?

[i]Ik wil graag gaan werken bij de PLUS.
Heeft iemand ervaring met de PLUS, want in mijn directe omgeving kan ik niemand vinden die er werkt/gewerkt heeft.
Ik wil van tevoren toch even weten wat me te wachten staat.
Ik wil vakkenvullen en/of achter de kassa.

Iemand? [/i]

upje

in mijn dorp is het niet leuk. maar dat komt omdat je geen leuke baas hebt. verder hoor ik niemand eigenlijk klagen over het werk zelf enzo, en volgensmij is het ook wel goed geregeld allemaal…

Vraag dat gewoon even na bij de Plus? Dat soort vragen worden namelijk gewoon voor je beantwoord op een sollicitatiegesprek, vaak hoef je ze zelf niet eens te stellen. Solliciteren, en afwachten of je op gesprek mag. Als het je na het gesprek niet bevalt, kun je alsnog nee zeggen.

Waarom worden er continue topics geopend met vragen over een bijbaantje? Heeft echt níémand door dat dat gewoon allemaal uitgelegd wordt op een sollicitatiegesprek? Dat is het hele punt van zo’n gesprek. Zij leren jou kennen, jij leert hun kennen, zij leggen de gang van zaken over de desbetreffende functie en het bedrijf uit, jij kan vragen stellen. Hoe moeilijk is het? :’)

Dat laatst is niet altijd zo. Ik werk nu al drie maanden bij Subway, maar toen ik op mijn sollicitatiegesprek met de baas daar ging vertelde hij heel weinig en ik had zelfs het idee dat hij een beetje onvoorbereid was. Hij vertelde wel wat voor soort mensen ze zochten -positief ingesteld- maar voor de rest vroeg hij een beetje naar mijn opleiding. Je hebt helemaal gelijk als je zegt dat het zo eigenlijk hoort te zijn, dat zij jou een beschrijving van de functie geven, maar het is dus niet zo vanzelfsprekend. Neemt niet weg dat ze niet zelf kunnen bedenken dat dit soort dingen op het gesprek makkelijk te vragen zijn (:

Je kan ook zelf vragen stellen. Ik neem aan dat iedereen een mond heeft, dat geluid produceert.

Overigens kan dit ook gewoon in het “Algemeen bijbaantjes topic”.

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/137301

Voortaan graag even de zoekfunctie en/of Google gebruiken.

Of deze, die eerste heeft een foutmelding.

http://forum.girlscene.nl…2/list_messages/237691/20

Sommige meiden zijn gewoon heel zenuwwachtig, onzeker of nieuwsgierig voor hun eerste bijbaantje, dus ik vind het wel logisch dat ze dit soort vragen stellen. Verder ben ik wel met je eens dat het ook in het algemene topic kan.

Dan is er nog steeds het sollicitatiegesprek waar je die vragen kunt stellen. Ook volwassenen worden wel eens zenuwachtig voor een nieuwe baan. Desalwelteplus is daar het sollicitatiegesprek voor.

Wat chanelchique en KOPJECHINO zeggen (dankjewel), daar kun je je vraag kwijt.