Er is dus een meisje bij mij op school en ze zit bij mijn vriendje in de klas. Ze ging dus naar hem toe terwijl ik er bij stond en negeert mij compleet en gaat beetje aan hem vragen ga je met mij naar het station vanmiddag? Maar hij zou op mij wachtten dus zei nee. Maar toen zat ik dus even met hem op het station, gaat ze hem lopen smsen. “Ja echt jammer dat je niet bij me in de bus zit” blablabla. en “kom je vanavond nog op msn dan? Xxxxx:$” En als ik even alleen met hem ben dan komt ze er aangelopen en gaat ze dr bij staan en gaat ze hem beetje complimentjes geven en van die koosnaampjes die ik ook heel vaak gebruik. En nouja hij had wel door dat ik het niet leuk vond, maar toch voel ik me er niet helemaal lekker bij. Want wij zijn zegmaar net 'n beetje uit een dipje tussen ons tweeën, en het loopt net weer wat lekker, komt zij er tussen. En ik weet niet zo goed wat ik er aan moet doen, want ik ken haar wel, maar ze is geen vriendin ofzo. Dus zo makkelijk praat ik niet met haar.
naar d’r toe en zeggen dat ze van je vriend af moet blijven.
Negeren, aandachttekor. Houdt vanzelf op.
Zolang je vriend er niks op uit doet, what’s the problem? Dat meisje is gewoon wanhopig, dus waarom zou je er aandacht aan besteden.
uFailed. HIHIHIHIHI.
Maar inderdaad, negeer gewoon.
Als ze bij hem staat, voor haar neus met hem zoenen ( ':
Ghehe
of als het erger word, zeggen waar het op staat
Wow, inderdaad, gewoon hem voor haar neus zoenen.
Ze heeft gewoon aandacht tekort…
Níet over zeiken tegen je vriend. Serieus. Wordt ie alleen maar pissig om. Hij kan er tenslotte niks aan doen dat zij zo doet.
Mijn vriend heeft ook een vriendin die hopeloos verliefd op hem is, hem de hele dag smst, altijd tegen 'm praat op msn, etc. Ik vind dat écht heel vervelend. Maar zodra ik er iets over zeg, wordt hij alleen maar chagerijnig.
Zolang je weet dat jou vriend alleen maar jou wil, hoef je er niet moeilijk over te doen.
hm, okee nou zal het proberen, kijken of negeren werkt.
Slaan!
Nee, gewoon negeren. Niet laten merken dat je het vervelend vind!
Eeeeehm lastig… haar duidelijk maken dat hij jou vriendje is? En niet die van haar.
Ik zou er idd ook wat van zeggen ja.
Wat vindt je vriend ervan?
ik zou het er juist wel met je vriend over hebben, het lijkt mij dat het voor hem makkelijker is om te zeggen dat hij jou vriend is dan dat jij dat moet doen.
Voor dr bek slaan
Ik zou gewoon met hem zoenen waar zij bij is
volgens mij heeft ze het niet door ( ': Haha (of ze wilt het niet weten)…
Maar, ga inderdaad met je vriend praten, niet zeuren maar gewoon zeggen van: ‘‘Ik vindt het niet leuk’’
GATVERDAMME, ik kan dus echt niet tegen zulke domme ***wijven bah! Nja, je moet haar sowieso niet het gevoel geven dat jij je er heel erg aan stoort zeg maar, want dan gaat zij het weer leuk vinden.
nou en
Inderdaad, met hem zoenen als zij het ziet. Of er een keer wat van zeggen, maar niet meteen gaan schelden enzo Of negeer het gewoon.
iid Gewoon negeren en hem voor haar neus zoenen duidelijker kun je niet zijn, right
Ik heb hetzelfde probleem… maar mijn vriendin doet het…
Mijn vriendje vindt het nu iritant worden, ik heb er met hem over gepraat.
Ik vond dat echt niet normaal. ik bedoel als vriendinnen blijf je togh van elkaars vriendjes af…? Blijkbaar niet… dus ik weet ook weer wat ik aan haar heb:P maar mijn vriendje heeft duidelijk gemaakt dat ik de enige voor hem ben (L) wat is het toch een schatje
X