Iemand aanspreken.. die ik leuk vind

Hoi, ik ben verliefd op een jongen die niet in mijn school zit, maar in mijn bus.
Ik wil hem aanspreken maar ik weet niet wat ik moet zeggen,Ik ken hem niet en hij mij niet.
Ik heb dus verschillende opties nodig voor hoe ik hem moet aanspreken.

xx Dankjulliiii :heart:

Ik denk niet dat je verliefd op hem bent als je hem alleen maar in de bus ziet zitten, maar dat terzijde.

Je zou eens een keer naast hem (of tegenover hem) kunnen gaan zitten in de bus en hem gewoon begroeten! Dan kun je misschien zeggen dat je hem vaak in de bus ziet zitten en vragen waar hij naar school gaat ofzo. Dan raak je waarschijnlijk vanzelf wel aan de praat. Succes!

Dankj x
[/quote]

kan je niet zijn nummer via via teweten komen? of zijn naam? dan kan je hem opzoeken op hyves of facebook…?

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-hoeraakikmethemaandepraattopic-257480.0.html

Ehm, ja, allemaal heel leuk en aardig maar het is wel een beetje overdreven overal reclame voor je eigen topic te maken. Blijkbaar ben jij een jongensallesweter, dus ik wil je niet beledigen maar het hoeft niet allemaal zo in our faces

De enige reden dat ik dit doe is omdat het niet nuttig is als er een algemeen/officieel topic is en de problemen die daar over gaan niet in dat topic te plaatsen. Als het topic nou wat bekender is, dan worden daarnaast ook bijna geen nieuwe topics aangemaakt. Als iemand een topic aanmaken of er een jongen hen leuk vind, wordt er toch ook verwezen naar het vind-hij-me-leuk topic?
Of ben ik gek?
Daarbij slaat dat gedeelte over jongensallesweter nergens op, jeetje wat aanvallend zeg.
En reclame is wel wat anders want zelf heb ik hier niks aan behalve dat het forum zo misschien wat ‘opgeruimder’ wordt