Iedereen ziet mij vriendschappelijk

Ik word er ondertussen best wel beu van dat elke jongen waarmee ik praat, ik praat met veel jongens, mij zien als gwn vriendschap. Niet normale vrienden maar goede/beste vrienden omdat ik altijd voor ze klaar sta etc. Tis wel iets wat ik nooit had verwacht want ben echt een meisje meisje en totaal niet jongensachtig… Maar een of andere reden is dat (dat vriendschappelijk ding) altijd wat ik krijg te horen… Ook wanneer ik een jongen echt leuk vind… Hoe kan ik ervoor zorgen dat jongens dat niet meer gaan zeggen?? Want ik ben gwn mezelf tegen een jongen die ik leuk vind en ik flirt dan ook… :frowning_face:

mijn favo outfits zijn modieus, croptops, jurkjes (schattige maar ook strakke), ik ga erg vaak heel netjes gekleed, zoals super netjes jasje etc. (mam vind me altijd te netjes hahaha) , heb altijd wit aan en zachte kleuren. weetje ik ben dus niet van plan om mijn outfit te veranderen en mijn make up ook niet, ik heb echt een goede huid, geen puisten, draag gwn mascara, soms eyeliner en doe mn wenkbrauwen…

wat zou t dan kunnen zijn? ben namelijk niet van plan om mezelf te veranderen …
Kan iemand me alsjeblieft advies geven?
Xx

probeer meer op te vallen!

dan weer niet hele lage en vieze truitjes te gaan dragen, 100 kilo makeup op te doen en korte rokjes gaan dragen, maar wees meer bij ze, geef ze complimentjes enzo.

werkt voor mij :raised_hands:t2:

succes!

Die jongens komen vanzelf wel, wees gewoon jezelf.

Hey,
Wel leuk dat velen je vriendschappelijk mogen. Dat wil zeggen dat je een goede vriendin bent.
Maar ik snap wel dat je het beu bent.
Ik zou persoonlijk niet voor 100 kilo make up gaan dat is erover naar mijn mening. Wat mascara en lipglos kunnen ook al wonderen doen. Ik zou inderdaad ook wat uitdagendere kleding dragen maar doe dat gelijkaan als je hup zomaar ineens alles aan je veranderd kom je misschien afstotend over omdat ze je al kennen en zelf goed bevriend zijn. Zet je liefste glimlach op, geef vele complimenten en maak schattige opmerkingen waaruit je kan afleiden wat jij subtiel probeert te zeggen zoals bijvoorbeeld… :"Hey, weetje dit klinkt misschien raar maar jou vriendin heeft echt mazzel met zo’n knappe lieve vriend als jij. "
Dit is maar 1 voorbeeld er zijn er honderden.
Ik wens je alvast veel succes
X

^ Wtf. Waarom moet zij zichzelf veranderen? Ze is goed zoals ze is, ze hoeft echt niet uitdagendere kleding te dragen, want dan trek je juist de jongens aan die alleen maar voor de lust gaan. Slecht advies, sorry.

hmm ik vind die verander advies berichten ook niet echt chill tbh

Oké sorry misschien hebben jullie gelijk.
Maar ik probeerde ook maar te helpen.
En napoleon wat zou jij dan doen want je geeft hier nu wel kritiek maar je komt niet met een voorstel sorry justme dat ik niet heb kunnen helpen.
Maar ik ben er vanovertuigd dat jij ook spoedig de jongen van je dromen ontmoet zoals je bent sorry nogeens hé
X

maakt niet uit meid, iniedergeval bedankt dat je hebt gereageerd :slightly_smiling_face:

Waarschijnlijk ben je veel te aardig! Probeer wat minder klaar te staan/rekening te houden met jongens. Je denkt misschien: Ah, als ik heel aardig doe zien de jongens hoe leuk ik ben (wat dat ben je vast!) en dan zullen ze misschien op mij vallen. Zo dacht ik ook altijd, en uiteindelijk gingen ze altijd voor mijn beste vriendin en kwamen ze soms nog bij mij voor advies ook! Ik ben nu wat ouder en heb het vrij druk en merk dat ik dus weinig tijd heb voor jongens, als ik nu contact heb met een jongen via bijvoorbeeld de telefoon komt het vaak voor dat ik laat reageer, niet reageer, niet altijd even enthousiast reageer etc. Vaak komen ze dan achter me aan rénnen. Het lijkt wel alsof het bij jongens juist werkt om een bepaalde afstand te bewaren, zo raken ze benieuwd naar je, ontstaat er spanning en die spanning is dat extra vleugje spice dat je nodig hebt om van vriendschap naar meer te gaan.

@Lekaaah; Ze moet zichzelf zijn en daar trots op zijn. Door zeker van jezelf te zijn, straal je dat ook uit en worden jongens daardoor aangetrokken. Het gaat nu eenmaal om de uitstraling en niet per se of je een diep decolleté hebt. Door de uitstraling krijg je de jongens achter je aan die jou leuk vinden om wie je bent, niet alleen om hoe je eruit ziet.

badintentions ; weejow dankje voor dit advies… :slightly_smiling_face: had t via dat opzicht nog niet bekeken… dankjeee :slightly_smiling_face: xx

Vind het sowieso een goed advies dit!

Wat BadIntentions zegt ja!

Ik zou me inderdaad ook niet anders gaan kleden, opmaken etc als ik jou was.

Gewoon jezelf blijven, dan komt vanzelf wel de jongen die daar gek op is. Het is niet zo dat elke jongen waar je mee gaat flirten jou leuk moet vinden. Meestal komt het niet als je er naar op zoek gaat, maar op een moment dat je het echt niet verwacht. Doe gewoon je ding en die jongen komt wel :slightly_smiling_face:

Misschien durven de jongens ook niet zo goed om met je te flirten, bang om een blauwtje te lopen oid. :slightly_smiling_face:

dit!

Liever dat je zo bent, dan 10 jongens die om je heen kwijlen en denken dat je met hem een relatie wilt.
en hun elke keer moet afwijzen.

Wees jezelf, het komt vanzelf wel.