iedereen wil dat zijn zelfgemaakte liefdesdrankjes werken!

heyyy
iedereen wil wel dat er een liefdesdrankje besttat dat werkt toch?
ik en mijn vriendin(jaja kben lesbisch geen gezeur plies)
willen het uittesten maar we hebben maar zo weinig recepten!
dus ik wil een ruil deal maken.
jullie geven ons de recepten en wij maken er een uitgebreid verslag van(okeee het klinkt best raar als je het zo neerzet maar hier komt het op neer)

Xx
we hopen dat we ipv van zeur berichten veel recepten krijgen :flushed:

Aha oke.

Poeh… volgens mij heb ik nog nooit een liefdesdrankje recept gezien :’)

Om eerlijk te zijn denk ik echt niet dat die zooi werkt. Wat zou er precies met je moeten gebeuren dan? Een soort van geil-maak-drankje? Een afrodisiacum?

ik heb 3 recepten ik zal ze ff plaatsen:

Love drankjes
Laat 30 gram hop voor drie kwartier weken in anderhalf liter lauw water. Voeg in je partners glas één eetlepel toe van het brouwsel voordat jullie naar bed gaan. Voor je het weet scheurt hij jouw kleding van het lijf. Het drankje geeft hem namelijk een euforisch en opgewonden gevoel.

Geef je lover een halve kop grapefruitsap vermengd met een half kopje verwarmde appelsap en een halve theelepel kaneelpoeder. Zeg er wel bij dat hij ervan moet genieten en met kleine slokjes de kop moet leeg drinken. Voor je het weet ziet hij ook in dat jij de ware voor hem bent.

Neem het lot in eigen handen en drink dit drankje met basilicum blaadjes. Je gaat je ongelofelijk sexy voelen en barst van het zelfvertrouwen. Laat de jacht maar beginnen! Neem een kwart eetlepel fijngesneden, verse basilicum blaadjes en vermeng dit met vers tomatensap. Drink dit met kleine slokjes en je lichaam zal beginnen te tintelen. Don’t worry… dit betekent dat het drankje begint te werken.

http://i1239.photobucket.com/albums/ff503/busybee6363/TROLOLOL.gif

ik heb geen recept…

maar succes!

thnx

Hahaha, in groep 7 zou ik het nog wel willen uit proberen… Maar nu? Alsof tomatensap met basilicum zou werken. Je geeft gewoon het recept voor tomatensoep.

Maar ja, als jij daar opgewonden van wordt. Vast heel interessant om met jou naar een restaurant te gaan.

Wut?

Anders google je het even?

uuhm ja.

Amortentia! xd

Ik vind rattengif persoonlijk erg goed werken.

ik weet het ook niet! google even raadplegen.

Wat dacht je van poppers? :’)

hahahah

Ben ik de enige die dit lachwekkend vind?

Wat gaan we hierna proberen? Vliegen op bezemstelen, toverstokjes, zwarte katten?

hahahahah

Lolque?