Iedereen laat me vallen

Hey meisjes,
Ik weet niet tegen wie ik het moet zeggen maar ik voel mij zo alleen…
mijn vriendinnen, die ik al allevier tussen de 8 en 15 jaar ken, en ook al die tijd bevriend mee ben, laten ma allemaal vallen. Ze hebben alle 4 een vriendje en die jongen is steeds belangrijker als mij en als de andere meisjes, waar ik op zich geen problemen mee heb want ik wil dat ze gelukkig zijn. Alleen heb ik daardoor het gevoel dat ik voor niemand meer echt belangrijk ben, ik ben er gewoon voor als hun vriendje eens niet kan of als ze ruzie hebben en dan ben ik er ook voor hen. Laatst was ik 2 dagen naar de ardennen geweest met een andere goede vriendin die daar een huisje had en vroeg of ik mee wou, iemand die niet bij ons ‘groepje’ hoort, en nu merk ik dat ze allemaal reageren van ‘och ga naar x, die is toch leuker’. Dit zeggen ze niet letterlijk, maar ze spreken constant met hun viertjes af zonder mij mee te vragen, ze doen afstandelijk alsof ik hen vervangen heb. Ik weet niet waarom, ik heb al gezegt dat zij altijd mijn beste vriendinnen zullen zijn en blijven, ik vraag zo dikwijls of we iets gaan doen maar dan hebben zij meestal al plannen met hun vriendje. voor mij zijn zij het belangrijkste maar als ik iemand anders ook maar een heel klein beetje belangrijk vind buiten hen, laten ze me vallen… Is er iemand die weet hoe ik dit kan oplossen, ze zijn mijn beste vriendinnen al bijna heel mijn leven, ik zou niet weten wat ik zonder ze moet.

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Dat is rot.
Zeg tegen hun is hoe jij er over denkt en mee zit.
Als ze echt goede vriendinnnen zijn zouden ze er wel wat mee doen.

Succes

Heb gewoon schrik dat ze kwaad gaan zijn, maar je hebt gelijk,
Bedankt!

Je moet ze gewoon keer confronteren hier mee, dit komt inderdaad wel gemeen over dat ze jou niet uitnodigen

Praten… succes.

Dit ja.

Trouwens je hebt echt een typische naam voor dit topic.

Dank jullie wel allemaal :slightly_smiling_face:

Ik heb net mijn account aangemaakt en wist geen goede naam, dus heb ik maar het eerste genomen wat in me opkwam :slightly_smiling_face:

dankjewel :slightly_smiling_face: ik ga morgen proberen af te spreken!