Iedereen kopieert elkaar blind

Vakka strijderinners vdb_075@_kuss.x!!!111!!!111111111

Ik schrijf dit meer omdat ik mij verveel (as usual) Maar goed ik zit momenteel in de 3e klas van de middelbare en het voelt alsof alleen ik al een beetje uit de “pubervase” ben. En ik erger me groen en geel aan al die aanstellerige mensen op mijn school en al die jongens met zo veel hormenen en zo. SMH.

De jeugd van tegenwoordig heeft echt zero originaliteit, en dragen allemaal de zelfde basic ass airforce jas en die stomme lelijke nike airmax. EN dit doen ze alleen maar omdat ze bang zijn dat ze er anders buiten vallen.

De middelbare school is een grote ongemakkelijke plek waar alleen maar van dat soort kopieermachines van elkaar lopen en mensen met twee, en soms wel vijf gezichten. En iedereen is fake asf.

Dit topic is een beetje pointless, maar heeft iemand hier nog wat aan toe te voegen? Pf ben ik echt de enige die op zo een manier naar de realiteit kijkt? :flushed:

Nee, je bent zeker niet de enige.
Net zoals dat je niet de enige bent die nu uit de “pubervase” (wel creatief met een v, kudo’s voor dat) denkt te zijn.

Maarja, feit is gewoon dat mensen kuddedieren zijn. En dat is niet alleen zo op de middelbare school!

Als je tegenwoordig origineel bent, ben je anders. Ben je anders, dan hoor je er niet bij. Hoor je er niet bij, ben je een loner. Zo is dat blijkbaar tegenwoordig. En het is echt overal zk hoor

-

Pak een tube lijm

Mwha, gewoon accepteren. Bij mij is dat ook zo alleen het heeft geen zin om je er druk over te maken.

Ja I know right, echt pointless dat mensen zich zo gedragen op de middelbare school. :bored: Like, wtf? :flushed: :flushed: Wees gewoon yourself ffs, basic bitches :hammer:
I can relate to jouw frustratie, die had ik ook heel erg op de middelbare school. :sunglasses:
Je bent niet alone in ieder geval! :hugs:

Ik kon dit al moeilijk serieus nemen, maar toen las ik je profielbeschrijving.
Nou, mij kun je opvegen.

ff

nou, ik ben met je! zero originaliteit! ik hou er persoonlijk van om apart gekleed te zijn, niet té maar wel origineel. al die classic merkkleding! daar is toch ook niks aan als iedereen het al heeft? EN DAN nog die meiden die alleen maar kattig en egoïstisch zijn! wat een hell.
PS ik zit ook in de derde en ik moet nog 4 jaar…
xxx

Ik vind je beginpost anders nog behoorlijk puberaal klinken :grinning_face_with_smiling_eyes:

O m g

Waarom krijg ik het idee dat je nou een 2e account hebt aangrmaakt voor dit :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hahahahah gebruikersnaam zegt al genoeg

Gurl, doe aub wat aan je spelling. Aan je spelling te zien zit je in groep 7 ofzo. Ik denk dat jij gewoon een grote troll bent, en dat je stiekem geen vrienden etc hebt, want anders zou je niet je tijd verneuken aan dit :roll_eyes:

Misschien moet ik hier niet serieus op in gaan maar ik ga het toch doen

Opzich vind ik dat heel normaal, vooral op jou leeftijd hoor. Iedereen wil er bij horen, bijna iedereen is onzeker en iedereen doet daarom wat de ander ook doet. Om maar zo weinig mogelijk op te vallen en geen doelwit te worden.
En ik ben persoonlijk ook van mening dat mensen heel hypocriet zijn want 9 vd 10 moedigen ze iedereen aan om zichzelf te zijn maar als iemand dan anders is dan vinden ze dat weer raar en stom. Dusja je kunt het sowieso nooit goed doen.

Jij bent een troll

Niet voor het een of het ander… Maar mode, je hetzelfde kleden, blenden in de grote groep is iets van alle tijden en alle leeftijden. Pubers dragen over het algemeen hetzelfde maar oma’s en kortpittige kaaskroketjes ook.
De mens is een kuddedier en je smaak wordt ten alle tijden (bij iedereen) beïnvloed. Door je omgeving, je voorbeelden, de media.
Daarnaast heb je het over kopiermachine’s en wat ik om me heen zie is dat mensen die zich “anders” noemen er 9 vd 10x toch ook allemaal hetzelfde uit zien.
Dat is niets ergs he. Maar doe niet alsof je zoveel anders bent. Iedereen voelt zich bij een bepaald soort mensen en dus ook bij en bepaald soort stijl goed.
Ik vind het ook een slechte eigenschap van je mensen “fake” noemt. Als er iets is wat iedereen tegenwoordig doet is het wel anderen “fake” noemen.
Omdat iemand een grijze muis is, mainstream is of met de mode mee loopt is diegene fake?
Je hoeft je niet altijd uit te spreken in een alternatieve kledingstijl. Iedereen doet dat op zijn of haar manier.

Ja Uh sorry hoor maar als je haar profiel beschrijving leest kun je dit bijna niet meer serieus nemen :joy: