iedereen kan alles beter als mij

Hoe moeilijk het ook is, je moet gewoon proberen het aan de kant te zetten! Jij bent de enige die er iets aan kan doen :slightly_smiling_face:
Succes

ik heb dat ook wel. best wel irritant

dankjewel voor de tips mensen!
ik ben er echt heel erg blij mee, en ik ga er ook zeker wat meedoen!
maar het is gewoon dan denk je dat je echt iets goed kan en dan kan iemand t weer beter en tja bij mij komt dat gewoon hard aan omdat ik me dan bedenk dat ik niet ergens goed in ben, niet dat ik dat die mensen niet gun want ik ben niet echt jaloers aangelegd want ja daar bereik je niet echt iets mee en je word sws veel vrolijker als je iets leuk vind voor iemand.
maar echt iedereen bedankt! <3

Je moet jezelf niet met anderen vergelijken, lijkt mij het beste

http://www.youtube.com/watch?v=XxkM_cnjFfw

Motiverend lied. (:

Wat een onzin! Stel je niet zo aan! Je kan heus wel wat!..

dat wilde ik net zeggen!:stuck_out_tongue:

Dat heb ik ook echt heel erg, er is ook niet iets waar ik echt goed in ben… En ik heb geen idee wat ik eraan kan doen xD

Denk je dat je de enige bent die dat heeft? Er is áltijd wel iemand beter in iets dan jij bent, want er zijn nou eenmaal best veel mensen. Dat betekent niet gelijk dat jij een nutteloos/talentloos persoon bent. Je bent een uniek persoon met unieke kenmerken/talenten die je zelf waarschijnlijk niet eens doorhebt.

zoals grammatica zeker…

Ga eens optimistisch denken.

ik snap je gevoel. Ik voel me zelf ook wel eens zo, maar het is goed om dan te relativeren, gewoon te denken ; degene die ík nu zo mooi vind tekenen, die kijk waarschijnlijk op naar de manier waarop ik formules op los’ zoiets. je moet jezelf erbij neerleggen dat er áltijd mensen zijn die het beter hebben en er dan tegelijk bijdenken dat er ook áltijd een boel mensen zijn die het slechter hebben.

ja bijvoorbeeld ja :wink:

@summerlovertje, kijk eens bij mijn eerste post die dikgedrukte letters…

Mensen vinden mij creatief
en dan zie ik kunstenaars op www.booooooom.com
en dan denk ik
hee ik bak er niks van
xD