Iedereen behalfe ik?

Heeyy,
Ik zit bestwel met een probleem,
ik vind namelijk een jonge leuk. We hebben in de klas bestwel vaak oogcontact enso maar ik denk dat hij gewoon kijkt zoals hij naar iedereen kijkt eigenlijk. - zucht- Maar hij flirt egt met ieder meisje die hij zowat kent. - ja ik weet het, erg - Behalfe met mij! WE hadden vandaag een tussenuur en we zaten met hem en nog 3 meiden. En hij flirte met al die 3 de meide zat aan hun etc. Behalfe aanmij, kijk het hoeft niet persé hoor maar het viel bestwel erg op en ik vond het echtniet leuk. hij knuffelde zo ook, terwijl ik entzogoed bevriend ben met hem als dat die andere meiden bevriend met hem zijn. En ik ga me echtniet zo goedkoop gedragen als hun, niet lullig bedoelt maar het is welzo want die meide flirten ook echt met iedereen. tijdens dat knuffelen keek ie me ook zo aan, netalsof hij me gewoon pijn wou doen. ookal weet ie niet dat ik hem leukvind,

Heel verhaal I know,
xoxo

sorry voor mn typfout behalVe ';D

Misschien heeft hij een vermoeden dat jij hem leuk vind en doet hij zo om er achter te komen door naar je reactie te kijken ofzo? Of hij wil je jaloers maken.

Behalve is trouwens met een v.

Flirt met hem en kijk hoe die reageert? Praat meer met hem, probeer uit te zoeken of hij jou leuk vind? Laat doorschemeren dat jij hem leuk vind.

Sorry, maar hoe moeten wij nou weten of ie je leuk vind…?

Vraag 't hem gewoon :slightly_smiling_face:

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:HHXkq8fdFPgq-M:http://willowtreehome.com/Merchant2/graphics/00000001/Village/LET-V.jpg&t=1

Oohh oops! JA sorry soms heb ik dat wel eens,
Mja kan maar ik word sowieso niet zo snel jaloers zegmaar,
En ik zou egtniet te laten zien dati k hem leukvind, ;o

hij doet dat óf expres, om te kijken hoe jij reageert, omdat 'ie jou ook leuk vindt.
óf hij doet 't om je te kwetsen/ te laten zien dat hij je niet leuk vindt.

Maar flirt hij altijd met iedereen dan?

behalVe

hahaa okeoke :blush:

Ja meestal wel maar niet zo erg als hij vandaag deed.
Hij kijkt en lacht meestal wel naar meals we in de klas zitten.
Maar als ik hem in de pauzes toevallig zie, en met al die meide om hem heen denk ik van nee, vastniet. ;o

Hm, vaag.
maargoed, wacht nog even af; er komen vast nog wel meer signalen binnenkort. zo niet, vraag het hem/ een vriend van hem.

Ehhh, waarom zeg je over die meiden dat ze zich goedkoop gedragen? Je bent gewoon jaloers.

Maar of hij vind je inderdaad niet leuk en wilt je dat laten zien, of hij vindt je juist wel leuk en wilt kijken hoe je reageert.

Dat goedkoop was sowieso niet lullig bedoelt, maar die meiden flirten ook egt met iedereen, ze mogen vanmij hun gang gaan hoor maar dat is mijn mening gewoon :wink:

Meid je moet zelfrespect houden :grinning: precies zoals je nu zegt: gewoon niet ‘goedkoop’ gedragen maar eerlijk blijven tegenover jezelf. er zijn zooveel meisjes die gewoon zich helemaal in de strijd gooien in de hoop dat ze aandacht krijge. jongens vinden dat vaak leuk maar wees blij dat je zo niet doet…
Komt allemaal goed!!

Misschien vindt ie jou leuk en durft ie daarom juist niet met je te flirten?

Hahaha, ik moet hardop lachen:’’)