Iedere nacht rond dezelfde tijd wakker

Een vriendin van me, die girlscene-loos is,heeft me wat verteld:
Ze word iedere nacht om 3 uur wakker, kijkt op haar mobiel(om dus de tijd te zien) en daarna heeft ze een nachtmerrie, die gaat over een man, het begon dat ie in een hoekje van d’r kamer stond, maar inmiddels is ie al bij haar bed…
Iets wat er misschien mee te maken kan hebben: toen ze 6 was is haar zusje overleden, ze zit daar heel erg mee…

Ik ben geen medium,
Maar het kan wel verband met elkaar hebben. Wel raar dat ze daar nu pas nachtmerries over zou krijgen dan.
Het kan wel met een trauma te maken hebben, ja.
Die droom is wel creepy though.

En als ze dat patroon nou eens omgooit? Dus niet op je mobiel kijken, omdraaien en proberen verder te slapen? Misschien helpt dat ook. Of dat je even gaat lezen of gewoon even met het licht aan in bed blijft liggen en daarna weer probeert te slapen?

^Precies dit

Misschien is het iets van haar kindertijd dat ze verdrongen heeft?

Wat eng ! maar ja zoals eerder gezegd ander patroon kan miss helpen

Alles opschrijven wat er gebeurd is, is mij ooit eens verteld. Net zoals dat het mogelijk is om je nachtmerrie vanuit een andere kant te bekijken als je dat wilt. En kent ze die man misschien? Er wordt ook gezegd dat iedereen een begeleider heeft (soort beschermengel) wie weet kan zij als een van de weinigen hem zien…

Anders moet ze wat aan haar kamer gaan veranderen. Als het al heel lang hetzelfde is, is dat een optie. Ik kreeg nachtmerries bij mijn vader in mijn kamer na de scheiding van mijn ouders, telkens dezelfde, ik heb toen de muren geschilderd en van alles aan de inrichting veranderd en het heeft verschrikkelijk geholpen!

ik word ook serieus iedere nacht om drie uur wakker, maar geen nachtmerries dan. Ik ga altijd eventjes Teen Nick kijken en dan slaap ik zo hahaha