Ieder Meisje Is Knap!

Heeiheei,x
Ben jij een van de meiden die zich niet;
Knap,
Zeker,
Voelt?
Maar wel;
Onzeker,
Niet echt knap,
Verlegen,
Bang voor meningen van andere?
Dan zal ik je wat vertellen!

Ieder meisje is knap, dus ook jij die dit leest JE;
Bent, Een bijzonder uniek meisje, niemand is zoals jij, je bent geweldig en helemaal top!

Dik,dun, klein, groot, grote borsten, kleine borsten, grote voeten kleine voeten, lang/kort haar
Wat maak t uit, het belangrijkste is dat je in jezelf moet geloven, als iemand je uitscheld eigenlijk gewoon denken van, ik ben niet lelijk, maar jij!
Want als jou karakter top is ben je pas knap,
iemand met een stom karakter kan wel knap van buiten zijn, maar zeker niet van binnen!

Wat denken jullie ervan om iemand top te laten voelen? Zeg iets liefs over elkaar, degene die boven je staat, Als je wil dump dan ook je foto :slightly_smiling_face:

maar mijn karakter is verrot, ik dacht dat ik t alleen maar van m’n uiterlijk kon hebben…
fak me leve

Een karakter kan je beter maken, je uiterlijk niet. Alleen met plastische chirurgie enzo maarja :slightly_smiling_face:

oke dankje.

Dit kan net zo goed in het zelfvertrouwen topic. :slightly_smiling_face:

Nee een aparte topic vindt ik best wel goed… Ik heb heel erg onzeker ben niet echt lelijk denk ik… maar mijn karakter ik ben een beetje te stil als er mensen bij zijn die ik niet echt ken maar als ik met mn vriendengroepje ben dan ben ik meer een prater!

En waarom precies dan een foto plaatsen?

hahahaha ik vind je avatar, how do you say, amazing?

nou nee

Ik vraag me af wat iemand juist onder ‘knap’ bestaat. Alleen jammer genoeg is het ideaalbeeld van tegenwoordig ernstig naar de neuk en wilt iedereen slank, bruin, blond en mooi zijn.

‘Ik ben niet lelijk, maar jij!’ Nou dat denk ik hoor, maar dan zeg jij weer dat ieder meisje knap is… Best frustrerend hoor;)

Wauw! Ik sluit me hierbij aan…

Iedereen heeft een ander beeld van knap en lelijk.

Helemaal mee eens!

Ik vraag me nou af of mensen die zo’n tekst schrijven nou echt nooit zoiets hebben van “Wow, die is ECHT lelijk” :’)
Kan het me namelijk niet voorstellen.
En nee, ik vind mezelf niet knap of superieur, maar er zijn gewoon wel mensen die ik echt spuuglelijk vind. xD

Opzich bedoelt de topic starter het goed en zouden jullie gewoon ‘dankjulliewel’ moeten zeggen en stil zijn i.p.v hele preken.

Maar oké, dat vind ik.

Ik vind niemand ECHT lelijk. ECHT niet.
Is maar net hoe je naar mensen kijkt…

Lief bedoelt! :upside_down_face:

1. Meer zelfvertrouwen topic.
  2. Ik voel me hier niet knap door.