Id's( ik ben dus tejong..)

Heyheyyyy,
ik ga dus binnekort na een festival allemaal heel leuk enzoo… alleen het is 18+ vorig jaar was ik erook controleerde ze nauwelijks tot niet… alleen dit jaar wordt er overal juist reclame gemaakt dat ze exstra gaan controleren… met andere woorden ik ben dus de zak. haha! help!
maaarrrrrr
ik heb dus een schoolpas van iemand kunnen lenen die heel erg op mij lijkt, maar mijn vraag aan jullie is iemand al eens toegelaten met een schoolpas? ik ben trouwens zelf 17!

ik heb antwoorden nodig girllsss x

Lekker wachten tot je 18 bent.

18+ is 18+

en iemand die exstra typt zou niet eens naar feesten moeten gaan.

exact mijn gedachten

Schoolpas is geen officiële identificatie.
Rijbewijs of ID moet je hebben. Gewoon wachten

bedoel je niet exsact? hihi

Dit. Het is niet voor niets 18+

Inderdaad dus… En dan heb je tenminste iets om naar uit te kijken volgend jaar.

serieus, ik typte dat eerst maar heb het toch maar weer weggehaald omdat ik anders dacht dat iedereen hier zou denken dat ik net zo krankzinnig ben, of niet grappig…

Tja 18+ is 18+, maar je kunt altijd proberen? Nee heb je en Ja kun je krijgen. En als je dan niet binnen mag So What? Dan heb je t tenminste geprobeerd

Ze zullen vast een reden hebben waarom ze dit jaar wel controleren… xD

Waarschijnlijk is het niet in de buurt want dan had je dit topic niet aangemaakt en gewoon geprobeerd. Dus je weet het zelf al: kaartje doorverkopen.

Een vriendin van mij die jonger is komt wel eens met mijn ID een club/bar binnen, en dan neem ik mijn paspoort.
Maar er is altijd het risico dat ze besluiten goed te kijken en je er niet in te laten. Vind je dit niet erg, probeer het vooral uit maar dikke kans dat ze je weigeren als ze aan het promoten zijn met streng controleren.

Waarom denk je dat sommige festivals 18+ zijn? Wacht lekker nog een jaartje. Straks gebeurt er iets en ben je echt de lul als men er dan ook nog eens achterkomt dat je geen 18 bent. Dat ze er scherp op controleren vind ik niet meer dan terecht. Ik vind het kansloos als mensen valse id’s en schoolpasjes enzo gebruiken.

Dit ja. Een schoolpas valt niet onder geldige legitimatiebewijzen voor dit soort zaken. En ga nou maar niet aankloten met andermans ID’s of nepperds, want als ze je pakken dan mag je een fijn bedragje neertellen.

Wachten…

En wij 18+ers ons maar ergeren aan alle kleine kinderen die op een of andere manier binnen zijn gekomen en weer iets verpesten :’)

Die grens is er niet voor niks, maar dan snap je pas als je er zelf een stukje boven zit.