Idk?

Hoi
Ik weet niet echt goed wanneer dit begon ofzo maar de laatste tijd vind ik praten met een van mijn beste vriendinnen heel moeilijk, als we afspreken en we alleen zijn ben ik bang dat er stiltes vallen en dat ik niks weet om te zeggen, en zij dan denkt dat ik het niet leuk vind met haar ofzo. Terwijl ik het wel heel leuk vind. In real Life tegen haar praten vind ik ook ‘enger’ ofzo dan bijvoorbeeld op snap. Ook heb ik vaak het idee dat ik nirt 100% mezelf kan zijn bij haar, ik wil dit wel heel graag en ik probeer het ook maar het lukt gewoon niet. Ik weet niet wat ik hiermee moet. Iemand een idee hoe dit komt?

Hmm je geeft een aantal veranderingen aan die je merkt bij het contact met een van je vriendinnen. Ik ken jullie niet dus weet niet hoe het komt. Is er iets gebeurd tussen jullie? Hoe ervaart zij het?

Zijn er dingen in je omgeving verandert waardoor jij je zo voelt?

Kun je er met je vriendin over praten? Misschien is er volgens haar helemaal niets aan de hand, en groeien jullie straks steeds verder uit elkaar. /het zou zonde zijn als je door miscommunicatie een leuke vriendschap verliest. Als je vriendin weet hoe je je voelt kan zij hier ook rekening mee houden zodat jullie samen weer de vriendschap kunnen opbouwen

Omg, dit probleem heb ik ook precies!!! Altijd als ze wilt afspreken, verzin ik een smoes om niet te gaan, het is heel erg maar ze is wel echt mijn beste vriendin !!:weary: